måndag 3 september 2007

Hon kan dra åt helvete !

CPfylla denna helgen. Fick inte komma tillbaka till jobb förrän idag, chefen hade gett mig stränga order om detta och jag försökte spela duktig arbetare och sade inte emot, inte en jävla chans i världen att jag gör det. Var iof riktigt jävla kass i kistan större delen av förra veckan, trodde ett tag att jag skulle skita ut allt som fanns där inne. Blir fan rädd för sig själv och sin kropp när man är magsjuk, märkliga grejer som kan komma ut, stanken är fan ännu värre.

Nog om skit, mår dåligt bara jag skriver om det. Veckan har inte varit så jättehipp om man säger så, dessutom fick jag för mig att spela poker en dag då jag var helt drogad på magtabletter. Gick käpp rätt åt helvete, minus 1700kr. Vet inte hur jag kunde torska så mkt, har förmodligen sett fel på vad någon turnering kostat. Verkligheten säger väl att jag är värdelös som pokerspelare men de är ändå mycket pengar att torska. Men de är bara att sätta in nya, inte lönt att böla över spild mjölk när de kommer in ny mjölk varje månad.

Frekväll var jag utvilad, frisk och jävligt sugen på att festa järnet. En polare som jag känner sådär var dum nog att bjuda med oss till ett gammeldags rave, trodde fan inte folk gick på rave längre och ännu mindre att folk orkade ta tag i något sånt skit. Musiken tycker jag är skitfet, min stereo pumpar mycket rave där hemma, basen får morsan och farsan att löpa amok. Varje gång jag kör igång musiken tar det upp att jag borde flytta hemmifrån, var är kärleken? Varför ska jag dessutom flytta hemmifrån? Bor ju gratis, får mat på bordet, kläderna måste jag tvätta själv av någon jävla anledning. Tyvärr är detta inget nytt, när jag blev 18år tömde morsan tvättkorgen i min säng och berättade lugnt på hennes PMS vis att jag framöver ska tvätta mina egna grejer. Som sagt, var är kärleken?

Skit i det, fattar inte ens varför jag drar upp sånt ointressant skit. Frekväll var ju fetaste på länge i mitt liv. Dansade som en tok, hade tömt en perfymflaska så jag inte skulle lukta gubbe. Är ju väldigt nojig för det, det lilla jag vet om tjejer är att de inte gillar svettstank. Har iof full förståelse för det, är inte så hippt att lukta sur trasa.

De fetaste med rave är att man inte behöver tänka på att ragga, alla dansar med alla, alla verkar må skitbra. I det helflippade ljuset ser alla lika jävligt ut ändå, särskilt med kläderna vissa har på sig, vissa har knappt kläder alls vilket är lite svårt att slita blicken ifrån. Hade iaf bestämt mig att inte bry mig om tjejer, hur lättklädda dom än var utan bara tokdansa hela kvällen. Efter detta minns jag inte ett skit förän dagen efter. Varför vet jag inte men jag är rätt säker på att de inte bara var fylla som däckade mig. Det är väl baksidan med rave, jag tar gärna droger, fast då ska de vara på eget initiativ. Iof drack jag några stadiga smuggelgroggar där inne, de var ju knappast 50/50.

Det bästa var att jag slapp baksmällan dagen efter, det gäller att hitta ljuspunkter i livet. Efter några timmar i soffan framför tv1000 kände jag mig redo igen för nya bravader ute i vimlet. TV1000 är förresten en sjukt trist kanal, hade de inte varit för deras porr hade dom kånkat för längesen!!!

Väl ute träffade jag mitt "ligg", nice, fylla med ett avslutade knull låter inte som en dum lörkväll. Mina planer gick åt helvete, hon verkade inte alls int av det avslutet, iaf inte med mig. Fattade verkligen ingenting, när jag frågade va fan som stod på fick jag som svar:
-Vadå, vi har väl inte lovat varandra något? Du kan inte ställa några krav på mig!

Lovat? Krav? Var fan fick hon allt ifrån? Blir bara så jävla trött på tjejer, hur fan tänker dom? Då menar jag verkligen HUR, vi vet att vi tänker olika kvinnor men vet dom om att de tänker olika än vad vi män gör? Jobbiga är att dom alltid tror de tänker "rätt" Blev så jävla förbannad, inte bara för att jag fick gå hem utan knull ännu en lör utan hur hon beteende sig. Ok, jag är sjukt desperat men inte fan ska jag ta sån jävla skit från en tjej som jag bara vill sätta på för jag inte har något annat alt. Hon är ju en uggla, inte fan ska jag behöva kämpa för att komma innanför hennes trosor ?! På krogen kan en tjej nästan få vem som helst känns det som, killarna får jobba jävligt hårt för att få komma innanför någons trosor. Tjejerna är så otroligt mycket färre, p.g.a är vi såklart fler killar på varje ruckel. Detta får dom att tro att vi tycker dom är snygga eller trevliga, My God, Vakna !!!

Stack hem tidigt utan att förklara mig för polarna, orkade inte med deras gliringar. Tänkte avsluta kvällen med porr/wank, självklart låg farsan oskyldigt nere i soffan och kollade på TV. Lätt att han bytte kanal när han hörde att jag kom in i rummet. Han är man, män köper inte hem TV1000 för deras pissfilmer.....

Jaha, en helg då jag förmodligen blev drogad och ännu mer singel än någonsin, skit!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hade du dizzat en hetare brud för ditt "knull"? Skulle inte tro det. Nog för att det kan vara svårt med kommunikationen mellan tjejer och killar men fan va lamt att dra i den tråden bara för att du inte kan ta att hon dizza dig. Hon hade väl ett bättre span på G eller så var din prestation inte värd ett nytt ligg. Livet går vidare.
pz

Dr Cool sa...

Misstänker att en tjej skrev föregående kommentar. Hade hon haft ett bättre ligg på gång som förmodligen såg bättre ut o var bättre i sängen hade hon bara kunnat säga det. Svårare än så är det väl inte ?

Jo livet går vidare, tacka internetporr för det

Anonym sa...

Klart att hon kunde sagt det men seriöst du fattade ju poängen i alla fall. Jag tror att det var det hon fokuserade på.

Dr Cool sa...

Hade varit intressant och se hur det fungerat i politiken om personerna som sitter där varit lika otydliga och hoppades att deras budskap ändå skulle gå fram till motståndare och väljare....

Anonym sa...

Hahahaha jag tror nog inte att du ska jämföra ditt knull med världspolitiken. Där finns det ju en mening med att lägga krut på vad man vill få fram. Tror inte att hon kände på samma sätt i denna situationen. Som sagt du fattade ju poängen och det utan att hon behövde sätta sig ner med dig, titta dig i ögonen och säga klart och tydligt vad hon menade. Tänk dig in i hennes situation, hur mycket hade du brytt dig om du var hon? Hade du sen verkligen velat höra henne säga att hon inte är intresserad av att knulla dig igen? Det skiter väl du i, du har ju internetporr ;)

Dr Cool sa...

Du missar HELA poäng!

De retar mig ju att hon inte vågar/vill vara ärlig nog att säga som det är och förväntar mig att jag ska förstå hennes pik.

Jag har tagit mkt skit förr, har inga problem med det men då vill jag ha de rakt i ansiktet.

Såååååååååååååååååå fegt!

Anonym sa...

Köp en lösfitta så är alla problem lösta

Anonym sa...

Hur kan du reta dig på det?! Ni har träffats och knullat en gång (enligt din blogg)! Fattar inte ens att du förväntar dig ärlighet. Kom igen! Du tar det för seriöst. Ta det för vad det är, bara ett knull. Jag tror inte hon bryr sig om du fattat eller inte.
Chill

Anonym sa...

vem fan trodde tjockisen att hon var...hade jag varit du hade jag inte kunnat hålla mig utan jag hade kallat henne för tjockis..varför tror alltid tjocka brudar att dom e heta

Anonym sa...

Bor du hemma hos din pappa?!

Dr Cool sa...

Och min mamma, brosan är utflugen