fredag 21 september 2007

Drinkhoror !!!

Mår som en halvdöd kamel som inte fått vatten i öknen på flera veckor. Varför? En plugghäst till polare var tillbaka på våra bakgator över långhelgen och var taggad som fan på fest. De flesta av oss jobbar eller gör någon form av arbetsförmedlingssysselsättning om dagarna. Helvete vad långt de ordet blev förresten. Har redan kollat av med de andra som var med ute igår hur de mår, halvdöd kamel var de fler som var. Rättare sagt var alla helt sabbade, blev inte så våldsamt mkt krök igår med tanke på våra jobb dagen efter. Fast dessa stråroms shots vi blev itvingade innan vi stack ut satte sig ordentligt!

Vet inte vad de är med folk som kommer tillbaka till sina gamla rötter, är dom bättre än oss eller är det bara något dom själva tror? Han har varit lika sämst på att hocka brudar som de flesta av oss men igår skulle han snacka med alla möjliga kex. Tillslut lurade han ändå till sig ett par halvstöta tjejer med hyfsade pattar. Vetifan vad han sagt men de slutade med att det stod en flaska skumpa framför oss, jag hajade till och de andra ladsen gjorde det samma. Vadå skumpa? sen när fan tycker vi det är okej att sitta o bäla i sig sånt trams, känns så jävla wannabe att göra det ute dessutom. Urlöjligt!

Han var helt inställd på att få kika innanför någon av tjejernas trosor så han mer el mindre tvinga i dom skumpa. Inte för att de gjorde motstånd.... Vetifan hur starkt det var men inte fan kan någon bli full på lite skumpa, enda fördelen med skiten är att den går rakt upp i hjärnan. De är väl förmodligen den skiten vi känner av idag, de är som gift för oss öldrickare. När skumpan var slut undrade tjejerna var nästa flaska blev av, jag undrade mest när min sista buss gick hem så jag skulle slippa ta en taxi eller i värsta fall traska hela vägen hem.

Blev något tjabb med betalningen, självklart skulle tjejerna inte betala. De tog det som en grov förelämpning att vi ens föreslog att vi alla som druckit av den skulle slänga in en 100ing. Föreslog? Wtf, vi krävde! Gratis är gott, helt klart! dessa tjejer var rutinerade. Måste vara en skev uppfostran att ta något men sen inte tro att man ska betala för det? Tjuvar gör samma sak och de är ingen som tycker det är okej att sno saker och ting. Vi män är så jävla mjäkiga som köper sånt beteende, ok om vi bjuder vilket vår polare säkert gjrode. De är väl han vi ska lacka på kanske.... Tönt! De var iaf inte första flaskan de smutta in på, vi har åkt på några riktiga drinkhoror. Ingen fick hångla, ingen blev riktigt full, tjejerna stack och de slutade med att vi fick betala för ingenting egentligen.

Dessutom har jag mått piss idag, stått vid min maskin med spyklumpen i halsen hela jävla dan. Blir inte bättre av att stå där och svettas extra mycket när maskinen går på högvarv, hemskt oväsen när jag mkt hellre vill ligga hemma under mitt täcke och följa alla stjärnor jag ser snura runt omkring mig. Känner mig sjukt sunkig, folk har kommenterat det men jag har varit så trött att jag inte ens orkat replaya vilket jag annars lever för. Reta folk är min enda sanna hobby i livet!

jaja, idag är det fre. Bara att bita ihop, ikväll kommer vi bli ett stort gäng. Förfest med tjejer säger ryktet så jag e laddad som fan. Har bytt ut min gamla kondom i plånboken mot en mer aktuell så jag inte behöver oroa mig att datumen gått ut nästa gång...

Bussen hem missade jag såklart....Jävla slynor, inte deras fel iof. De är deras bröst fel, hade tjejer inte haft bröst hade de varit så mkt lättare att be dom hitta ett eget bord!

Inga kommentarer: