fredag 7 september 2007

Vilken G-string

Kaos på jobbet, maskinen står fortfarande stilla. Haft så jävla trist sen detta hände att jag nästan hoppas maskinen ska rulla på igen. Va fan gör man på en fabrik när man inte kan jobba? har iof pumpat lite gym med en polare från jobb. Känner att de snart börjar likna något, pumpar ändå bänk på 70kg nu vilket även börjar märkas på mina pattar. Med lite tur skulle jag nog klä i en A-kupa, nä fy fan. Stackars alla dessa söta tjejer som går omkring i en BH som skulle passa mina nypumpade pattar, fast vem säger att man inte trivs i en A-kupa?
Fan vad jag alltid ska flumma iväg, som sagt, min koncentrationsnivå är sämre än katastrof! Va fan skulle jag nu berätta, jo, hamnade i en märklig situation tidigare idag. Maskinchefen bad mig hämta någon folder, vet inte vad men de var viktigt och när alla andra var borta el ute och rökte sina jävla cigg fick jag detta enorma ansvar att hämta denna folder.

vån3 frågar jag efter denna kvinna som har denna foldern, hon gav mig en låååång blick. Vet inte om jag skulle tolka den som "va fan har katten dragit in här" eller om de var "denna unga man har power som får vara här uppe" Helt plötsligt flummar jag iväg i min egen tanke hur hon eg menade med denna blick, var de något jag fått för mig eller var hon lite pilsk?

Hon gick fram men tappade denna foldern framför mig, hon var inte ens nära snygg, rätt gammal men ändå rätt välsvarvad figur med en hylla som hon inte kunde gömmma under sin tunna vita skjorta. När hon böjer sig ner för att ta upp foldern blottar hon en minimal Gstring, jag kunde såklart inte slita blicken från detta. Inte ens en gay hade gjort det, inte med den Gstringen. Här står jag framför en mogen kvinna som precis visat sina underkläder för mig, inte vilka som helst heller. Var fan bara två trådar åt varsitt håll. Hon reste sig upp, vände sig mot mig, synade mig och frågade om jag var mogen för uppgiften?

Tillslut känner jag av tystnaden, denna kvinna står och glor på mig. Hallå? Kan du svara på min fråga? Helvete oxå, detta är priset jag får betala för jag inte wankat idag. Då får man kåtfantasier bara man ser en kvinna på jobbet. Iof hade de varit för bra för att vara sant, sån story har jag inte ens sett i en porrfilm, borde kanske kanske bli en porrfilmsstoymaker? Jag får väl kalla mig själv för sexuellt frustrerad, just nu är det problem för jag tänder på allt. Fick snabbt kolla ner på mina byxor, arbetskläderna döljer tyvärr ingenting. Tackolov hade jag inte fått bonge, fast hade de gått några sekunder till av min fantasi vet man aldrig vad som hänt....

Återigen har jag visat för annan personal att vi golvarbetare är efterblivna, snart börjar jag tro på det själv. Synd bara om de andra som jag drar ner. Dock ser jag mig själv som enda ljuset på golvet, många där har varit där så länge att de gör sitt jobb i sömnen. Skulle tro at jag blir så oxå om några år, ska fan börja spela bingolotto, där har jag iaf en chans.
´
Har bingolotto börjat igen? När fan går det? De är ju mitt enda hopp

2 kommentarer:

Anonym sa...

What an ass...

Dr Cool sa...

Tyvärr var det bara en fantasi...dagdröm rättare sagt.