måndag 24 september 2007

Runkrekord

behövde ett break från det hårda helglivet. Frågade chefen om det fanns möjlighet till helgjobb vilket det var. Är så jävla mycket pengar, efter denna helgen har jag tjänat ihopa till mitt körkort hoppas jag. Har hittat ett ställe som tar 10000kr för en intensiv utbildning. Förmodligen någon skum typ som mer än gärna blåser dumma svenska på mkt pengar men då har jag väl en ursäkt till att ta någons liv. Vetifan om det ens är billigt men vad ryktet säger är dom inte så jävla petiga som många andra svin. Har polare som pungat ut 20000kr för sitt jävla körkort. Han var iof verkligen sämst, kunde fan knappt cykla! Tog 4lektioner innan han ens lärde sig växla från 1an. My God vilket miffo han är när jag tänker efter. Hade varit väldigt mkt billigare att kontakta någon skum typ i undre världen och betalat dom för att göra ett falskt körkort.

Farsan har blivit stoppad en handfull gånger sen han tog sitt körtkort för väldigt många år sen, fast kommer dom på en blir det väl väldigt jävla svårt att förklara vart man har fått de kortet ifrån. För min del är det inte aktuellt, föräldrarna är töntiga med sånt. Skulle försöka vara lite rolig en gång, föreslog att det var mkt billigare och gick mkt fortare att lösa det så. Farsan orkade inte ens kommentara det och hans tystnad var tydlig nog men morsan skulle såklart gaffla på med sitt jävla moraltjafs. Fan vad jag kan bli trött på henne ibland, hon är född utan humor! Hur fan kunde farsan falla för henne? Misstänker att hon klippte sönder kådisarna de hade, just för att fånga honom. Räknar med att han är otrogen iaf, varför inte? Har aldrig ens märkt tendens till något djuriskt sex från deras sovrum. Hade jag hört det hade jag flyttat direkt, jävla tur att de inte vet mina tankar får då hade de knullat som fan varje dag. Fast som 22åring borde jag kanske ha annat boende, särskilt med tanke på vad vad tjänar....


Jobba kan jag inte göra helgen, tiden mellan jobb och sängen har varit framför datorn. Mycket poker och ännu mer porr. Tror fan jag satt rekord i wank på ett dygn, 7ggr. Fan vad jag fick kämpa för att få ut lite spunk de sista gångerna men med rätt vilja går allt! Jag älskar porr! Tänk så trist världen hade varit utan porr, tänk så många tokdesperat folk de hade sprungit löst på stan, fy fan, vågar inte ens tänka på vad som hänt.

Poker gick rätt okej, när jag säger okej förlorade jag inte men jag vann kaffepengar bara. Vanligafall är det minus som gäller så helgen var ok. Var iof lite bittert när några polare ringde i lörs natt och berättade hur jävla ballt dom hade och hur mkt pumor det var ute i kortkort. Kanske lika bra att vara hemma, bara frustrerande att vara ute och se dessa kex och veta att dom är helt omöjliga om jag inte lägger hela min månadslön i baren. Då jävlar kommer dom fort....dessutom tror inte jag hade fått upp den efter min 7wanks, då ska de vara en perfekt rumpa framför mitt ansikte.


För att sumera helgen har det varit urtråkig vilket jag visste, dock var det mitt eget val. Behöver körkort och det är något jag får betala själv. För att ha råd med det behöver jag stanna hemma någon helg. Life´s a bitch then.... ja what the fuck händer sen?

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahhaah..hej o hå runka på!

Anonym sa...

du skriver jävligt skönt..har läst din blogg baklänges..sista inlägget (läs första) säger att du är gay, allvarligt? isf slutar jag läsa...

Dr Cool sa...

HAHAHAha FUCK NO att jag är någon bögknullare!!!! Va inte orolig...

Anonym sa...

Adde,måste vara du?

Anonym sa...

Du är nog svaret på varför dina föräldrar tar det lugnt i sängen. Har du hört tallas om satsen som borde svalts, thats you!

Anonym sa...

Kan man skaffa falskt körkort? Hojta till om du vet nån som fixar.
:-)