måndag 17 september 2007

Jävla tattare !!!!

Fitta oxå !!!

Något jävla fitthål har snott min jacka, i fre efter jobb skulle vi ta en afterworköl som alla andra gör för att verka "inne". Vadå afterwork, urlöjligt eg. Känns som något bratsen från Stockholms innekrogar rakt av plankat från UK där det är något för oss män. Hamnade på ett ställe, män var de jävligt ont om. Nu pratar jag män som inte luktar tjejperfym med Fab5 kläder. Afterwork, hur fan kan man vara uppklädd då? Dresscode har iof vi oxå på vårt jobb, en svettig arbetaroverall fullt med oljefläckar. Personerna på stället kom fan direkt från en modevisning, fan vad jobbigt att klä upp sig varje dag på jobbet ungefär som de vore värsta lörkvällen. När fan går folk eg upp för att bli så snygga?

Ok, jag fattar grejer om de e skitmånga heta gusar på jobbet som visar större delen av sina pattar i kort kjol. Är det verkligen så på alla ställen? Fuck No! Afterwork är ännu en jävla löjlig grej som krogen tvingat på innefolket som svalt de hela som dumma åsnor. Dessutom sitter folket där o smuttar på vin, var fan har manligheten tagit vägen? Ok att brudarna sitter där med sina drinkar med något sött paraply i som någon tjock VD köpt åt dom i hopp om ett pattknull på måndagmorgon. Vad är nästan grej? BeforeWork? Uppenbart att samhället vill få oss att bli småalkisar, ännu bättre att staten kan leva på oss i form av deras jävla systembolag!

Ok, erkänner, de är rätt trevligt, men det var någon jävla tattar som snodde min jacka i garderoben. Där satt någon stackars CPtjej och pillade med sina flätor samtidigt som de var en flock djur kring henne, ungefär som hon var deras fångst för dagen. Hur lätt som helst, en av de snygga grabbarna smörjde henne medan en annan gick igenom fickor och annat. Omöjligt att min jacka var den enda som försvann, hoppas att många av dessa tjocka slipsnissar fick sina plånböcker stulna. Själv blev jag av med en Peakjacka en polare snott åt mig på NK och mitt pendelkort.

Dubbelmoral, ja!, och ?

Något svin har snott min jacka, även om jag vet att den jag gick omkring med var stulen har jag ändå rätt att lacka vilket jag gjorde. Totalt oxå! Blev en jävla cirkus som slutade med att vakterna mer el mindre fick bära ut mig från stället. Mina arbetskollegor stod faktiskt bakom mig, han jag tränat lite med kände en av vakterna men inte fan hjälpte det. Återigen, vakter är riktiga råttor som borde matas med råttgift! Var fan köper man råttgift eg? Jag e sugen!

Förklara detta för föräldrarna var inte det lättaste, med tanke på hur mkt jag tjänar kommer de aldrig köpa en ny jacka till mig. Måste ev hitta någon smutsig tjuv som kan fixa en till mig. I protest mot allt gick jag utan jacka under hela helgen vilket gett resultat, en kraftig förkylning! Hatar allt! Har fan inte ens wankat under helgen så lack jag varit, ni förstår säkert vilken nivå min lackning ligger på då !

FAN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gjorde du på afterwork? Du såg ut att ha trevligt.