torsdag 27 september 2007

Ett övergrepp på min orörda röv

Mitt liv är verkligen inte spännande just nu. Enda jag tänker på är att jag måste ha en fucking jävla körkort, är fortfarande sugen på att hitta någon maffiasnubbe som smugglar fram ett till mig. Har iaf bokat tid till nästa helg på en intensivkurs, känner mig laddad som fan. Är ändå såpass seriös att jag lagt mitt porrsurfande åt sidan för att plugga körkortsfrågor, ok inte helt åt sidan men betydligt mindre än vad jag annars gör.

Tyvärr är jag inte den som är bra på att spara, pengar ska omsättas! Fick mer el mindre suga av chefen för att få jobba denna kommande helgen oxå. Hatar när överordnader står där och ser ner på en för de har ett kraftigt maktövertag. Titta lite snett på en, grumlar o sen ojar sig att saker o ting bla bla bla. WTF! Tillslut pallade jag inte med detta fruktansvärda övergrepp på min stolthet, kändes fan som han stod bakom mig med sin pitt i högsta hugg o bara väntade på att jag frivilligt skulle dra ner mina brallor och blotta min lena orörda röv. Helvete heller som sagt, nå hur fan ska du ha det morrade jag åt honom.

Vet inte om han oxå är en dagdrömmare precis som jag för han hajade till, antingen för att han drömde om ett par läckra tuttar med höga bröstvårtor som alla andra gör när på jobbet el för att jag avbröt honom i sin maktställning. Fick iaf till svar att det var okej men att de börjar bli lite väl många övertimmar nu för min del. Utan att ens tänka efter föreslog jag att jobba svart så vi slipper allt pappersjobb, förstår inte vad de är för fel med att jobba svart. Tyvärr har jag ingen moral heller så de går väl hand i hand. Vad jag tyvärr inte visste var att min chef är väldigt aktiv i facket, blev ett jävla liv på honom. Fick en utskällning och upplysning hur mkt svarjobb förstör för Sverige, efter 15min var jag helt blöt i ansiktet så kraftigt gick hans käkar i flabben.

Han var inte klar med utskällningen men tror han fick kramp i käken eller något sånt, tillslut stannade han bara upp och vifta bort mig som jag vore någon piga. Hade velat se han på stan, intressant o se om han vågat vifta bort mig då. Skulle tippa att jag sänkt han på plats då, hade lätt varit värt polisanmälningen. Fuck it, jag hade jobb i helgen o mitt körkort är nära.....

körtkort = bil = brudar

Inga kommentarer: