onsdag 3 oktober 2007

Jag neandertalare?? WTF !




Intensivkursen suger apröv men det är något jag måste gå igenom. Det har väl eg varit mitt enda mål på väldigt länge i mitt liv, att ta mitt fucking jävla körkort. Något måste jag iaf göra ett rätt i livet och de finns personer som är totalt hjärndöda bakom ratten i trafiken så varför skulle jag inte platsa där. Dessutom ska jag ha en fet jävla bil, fallifall jag krockar så jag inte tar mest skada utan någon skrynklig gammal tant med läppstift runt halva ansiktet som ingen ändå kommer sakna, utan bara pusta ut och känna lättnad. Shit vad elak jag kan vara när jag skriver utan att tänka efter, hade kanske varit en lättnad om jag blev överkörd av en dement kärring på stan istället?



Nä, jag har hopp om livet. Innan jag försvinner ska jag göra livet surt för så många så möjligt!

Läraren vi har är finne, hans finlandssvenska skär igenom min kropp. De är som att dra en slö kniv på porslin. Efter första genomgången visste jag inte om jag fått en psykiskt tvångsflipp eller om jag skulle få en hjärtinfarkt. Tackolov var det bara en fis på tvären men när jag tryckte ut den på toaletten tillsammans med rätt mkt skit kände jag hur skiten var delad i två delar efter hans finlandssvenska. Säger att saker skär i själen men va fan gör det då om de skär så långt ner att de även delar ens skit. Kändes som blodet forsade ur mina fladdriga öron.

Försöker inte lyssna, de andra miffona i gruppen tror väl att jag är lika efterbliven som jag tror dom är. Varför är jag alltid omringad av sär, snart är jag så påverkad att jag själv börjar tro att jag är ett ufo, säkert många som redan skulle skriva under att jag är det men dom kan äta bajs! Kan bara inte sitta och lyssna på honom, dessutom tänker jag bara på Mark Levengood när han pratar och rör sig. Försökte skämta med min granne om detta, tror du han gillar att suga kuk precis som bögröven Mark frågade jag lite försiktigt med ett brett flin.

-Hallå, detta är faktiskt 2000talet din neandertalare, hatar såna trångsynta människor som du! Att du inte skäms?!

Wtf, idioten säger detta dessutom högt, högt nog att alla ska höra iaf. Läraren var skitcool, han brydde sig inte ett skit och förklarade att han hade ett jobb att göra och sket fullständigt vad vi hade för åsikter om allt från körkort till rondellhundar. Skönt att läraren inte stirrade upp sig för detta, har mött många lärare som ska statuera exempel vilket ofta straffat mig...Har numera lärt mig namnet på min granne, han kommer få ordentligt med smörj så fort jag får chansen! Kommer sikta på näsbenet direkt vilket är lite av min favorit, särskilt om man kommer snett mot honom i hög fart innan personen fattar vad som händer. vadå trångsynt, va fan spelar de för roll om jag är det? Får väl tycka va fan jag vill? Dessutom undrar jag när fan det blev okej att suga kuk som man? Jävla dumheter! Va fan har hänt med vårt samhälle? Blir bara så jävla besviken på allt och alla, snart kommer ni sen en ny politiker med väldigt märklig åsikter. Eller bara åsikter som många andra har men ingen vågar säga? Sveriges politiker är knähundar, små fega giriga svin som bara sitter och rullar tummarna.

De enda positiva var att gruppen innehöll några halvpumor, iaf PSB. En av tjejerna satt och stirrade lite åt mitt hål, vet inte om de var någon finne i nacken, Helmerfrillan som växt ut? Hur som helst var jag sugen på att veta, kommer aldrig träffa henne igen efter denna tiden här. Visade sig såklart att hon hade sambo hemma men fick ändå känslan att de inte spelade någon roll, ännu mindre när hon tyckte vi kunde gå en sväng senare på kvällen...

Hur som helst måste jag raka mig igen, 3 fucking mm på skallen ska jag ha igen, respekt!

Inga kommentarer: