torsdag 6 september 2007

I glasboxen

Jobbar, maskinen ligger nere. Har fått något nytt material från Holland som inte verkar överensstämma med patiklar som....ja va fan vet jag, maskinchefen och hans chef samlade oss golvarbetare och förklarade läget. Med tanke på att min koncentrationstid är mindre än genomsnittet som tydligen är 45sek är de helt kört för mig att komma ihåg vad som sades. Oxå ett bevis på att jag inte bör återgå till skolan, iof bör man anteckna vad helvetet säger där framme men de är mkt roligare att göra fem i rad med grannen då.

Det har kommit några tekniker till vår maskin, såklart är det alltid vår maskin som strular men vad jag hört på omvägar är det oxå vår maskin som drar in mest pengar i produktionen. Ett litet plåster på såren, kan tänka mig vad de andra pamparna kallat oss golvarbetare annars. Är iof inte vårt fel att deras jävla grejer gå sönder, så jävla pengakåta gubbar som styr vår verksamhet, vi är bara en bonde på schackbrädan som får ta smällen. Svin!

Vad gör man när maskinen står stilla, har redan försökt wanka. De gick inte alls bra! kunde fan inte komma på något att fantisera om förutom detta ruckel jag hade i bingen sist. Hur jävla illa är det då? Hon var varken snygg eller sexig, min fantasi är sämst. Är inne nu på en dator, såklart är väldigt många sidor spärrade inkl http://www.free6.com/ av någon jävla anledning. Dessutom står det tydligt att våra inloggningar, sidobesök m m registreras. Jävla nazireform här, när är maskin står stilla får de visa film, helst vuxenfilm el ge oss fritt internet. Sitta och rulla tummarna i fikarummet är jag så jävla trött på, vet inte hur många sammanlagda timmar jag gjort det. Känns som de är ett halvt liv. Undra vad alla andra gör? Alla bara försvinner, sitter väl ute och röker på sina cancerpinnar?!

Nu står de en gubbe utanför denna glasbox och vill anv internet, den dumme fan vet inte att porrsidorna är spärrade. Va fan ska han annars gör här? Han kan knappast ha några vänner att maila, undrar om de tjocka helvetet ens vet hur man sätter på datorn. Han ser iof ut som en nörd som fick smörj varje dag i skolan. Ett typ exempel på en sån jag tyckte om att mobba, inte bara under skoltid. Fan vad han irriterar mig, står där och bankar och pekar på sin klocka som ett jävla miffo ungefär som jag skulle snabba mig mera då. har aldrig sett honom förr men bara av hans utseende vill jag knäcka hans näsben i tre delar.

jaja jag får väl återgå då.

Edit// Är tillbaka nu, gubben som gav mig arga blickar utanför glasboxen var tydligen någon viktigtpetter som skulle kolla upp saker till maskindelarna på nätet. Min maskinchef var inte sen med att skrika åt mig att han var inhyrd och tog betalt per timme. Jävla byfåne, lovar att han satt där och kollade djursex på sin egen hemsida.

Maskinen står fortfarande stilla, dessa personer som är inkallade gör ju verkligen ett bra jobb... Ska bli väldigt intressant och se hur detta slutar. Har iaf lyckats tvångswanka 2ggr. Fantasin är som sagt i botten, försökte ta mig upp till 2a våningen där de sitter lite läckra assistenter och annat smått och gått men dom har mer el mindre låst ute oss som 1a klassen gjorde med 3e klassen när Titanic sjönk. Tillslut hittade jag en rysk städerska, det blev hon i min fantasi för dagen. En kvinna jag inte ens satt på i krig, fabriken har sämre utbud än vad det är i krig...hur jävla illa är det då ? Alla sommarjobbare har återgått till skolan så de finns verkligen inget på golvet. Arbetsgivaren är smart nog att betala oss väldigt bra, annars hade här varit tomt!

Hur fan kan jag ett jobb där jag iaf har kontakt med tjejer???

Inga kommentarer: