torsdag 30 augusti 2007

Jävla skit !!!


Har äntligen hämtat mig lite, har varit så jävla kass i kistan några dagar. Så illa att jag inte ens klarat av jobbet. Började i tis, kände hur magen blev ovän med mig. Inte något ovanligt iof men denna gången märkte jag att han menade allvar, var inte beredd att vika sig en tum. Envis dvs dum som jag är tog jag fighten, de hela slutade på ett av dessa äckliga jobbdass.

Efter jag varit där inne kan jag förstå varför dom ser och luktar som dom gör. Sabbade toan totalt, har ändå varit med om kraftiga bromsspår och en stank som fått flickor att gråta men detta hade sänkt en fullvuxen man. Efter fighten kände jag mig helt tom och ynklig, hade ingen power alls kvar om det ev skulle bli en rond 2. Ädel som jag är satte jag upp en lapp att toan var trasig, ädel är kanske fel ord. Hjälte är nog mer passande, kände mig som en akutläkare som räddade alla liv en kväll i serie ER. Några kanske frågar varför, jag stoppade ju folk att gå in där, mer hjälte än så kan man inte bli.

Rond 2 kom såklart, turligt nog hade jag redan gett upp, fick erkänna mig utknockad. Stegade snabbt upp till chefen och förklarade läget, innan jag ens hann avsluta de jag skulle säga sparkade han ut mig och krävde att jag skulle hålla mig ifrån fabriken några dagar. Fine, Wtf, han nojade lite väl mkt gubbfan. Skulle slickat på hans tangentbord i förhoppning att de skulle smitta honom, risken är väl att han fått så många andra sjukdomar, jag hade väl fått några nya skulle jag tro. Självklart möter jag denna urläckra lönekontorspingla, urringningen var inte lika djup som sist men denna kvinna vet hur man drar till sig blickar. Vet inte riktigt vad hennes mål är men om de är något annat än att vi stirrar på hennes pattar har hon verkligen misslyckats!!!

Hon log lite klurigt åt mitt håll, vill eg kasta mig över henne och gosa med hennes hylla men jag hade ingen kraft. Fick spela svårflörtad och vinkade lite hemligt åt henne med ett leende som jag upplever är lite charmigt, alla andra har en annan åsikt om det....Jag har ju tränat länge framför spegeln för att få till det på bästa sätt. Är inte så grotesk som många säger, i ett visst discoljus kan jag tänka mig att tjejerna tycker jag e rätt het.

Rond 2 var en lika hård match, tyvärr var jag redan nere på 9 innan denna ronden började. Taxiresan hem var hemsk, fick sitta där bak och kämpa som en gravid kvinna. Hade inte varit så nice att sprutlackera om hans taxibil, en spy kostar 800kr, vågar inte ens tänka vad en brunlackering kostar då. Dessutom hade denna arab lätt prylat mig i de tillståndet jag var i

Efter rond 2 gav jag helt upp, dessutom bannad morsan mig från att gå på toaletten. Vid fler ronder skulle jag anv gästtoaletten, morsan visade verkligen sin kärlek när hon beskrev vad jag gjort med hennes nystädade toalett. Inte ens när hon såg att jag stod där knäsvag med likblekt ansikte som såg ännu sotigare ut än vanligt vek hon ned sig.

Idag fick jag äntligen ett tecken att jag var på bättringsvägen, tog en wank imorse. Vet inte om jag haft vinterkräksjukan el ngn flänsa men jag är fortfarande ovän med min kista. Tänk så illa de kunde gått om jag inte sänkt garden och tagit rond 2 på jobbet. Då hade vi haft en ny virusfilm, troligtvis med ett olyckligt slut! Ännu en gång, jag är en hjälte!
'
Har förresten inte hört från mitt "ligg" sen sist, fattar inte alls varför?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fattar inte heller varför hon inte hört av sig. Dum brud!!! Kanske kan du få till något annat i helgen. Du kanske vill prova på något nytt, något du inte testat innan. ;) // Bernt