tisdag 14 augusti 2007

Luktar gubbe....?!?

Min styrketräning går väl inte så värst bra, har väl blivit några pass med ett miffo från jobbet som är stor som ett hus. Han vet nog inte ens vad internet är, därför vågar jag skriva att han är ett miffo. Dock ett ganska ballt miffo, han tror nämligen att han ska få mig i form. Ett mission impossible, inte ens Fab5 eller bootcamp hade lyckats. Han liksom jag har grovt sarjade sjävlförtroende, min förra helg var iof en parantes men de var mkt tackvare brosan.

Detta miffo, nä ska inte kalla honom det. Han är helt ok, iaf, han fick för sig att tänka efter. Enda lösningen han såg på sitt brudproblem var att bli biff, det har han blivit och det funkar skrämmande nog. I mina ögon ser han ut som en efterbliven halvsotig luffare, i tjejers ögon ser han ut som en vältränad, slibbig, bröstvaxad man. Nu delar jag förmodligen inga lika tankar med någon tjej, inte någon jag träffat iaf. Ska inte säga för mkt elakt om honom, men hur fan kan han funka? Dum som fan kan gråta, Paris Hilton framstår som geni jämfört med honom. Jaja, ännu en gång blir de bevisat att looks överträffar allt när de kommer till att hångla på krogen. Va fan gör jag där egentligen????

Fuck it, träningen går nästan lika illa. Han passar mig, han säger spottar. Första gången jag hörde det blev jag skitlack, vadå, ska du spotta på mig. Är du sär? Han är lite wannabe jänkare, så han menar att de säger "spot" i gymmen när man passar. Tog ett tag innan jag vande mig vid ordet, kommer aldrig att använda det, urlöjligt! Varför vill någon dessutom ta efter jänkarna?

Att träningen går dåligt har jag all förståelse för, jag är spinkig som fan, urusla gener och ingen vilja mer än att hoppet står till ett hångel på krogen, om jag lyckas odla fram en muskel som syns. Tror vi alla som känner mig vet svaret på båda frågorna, tyvärr. De värsta är att jag själv märkt tendes till förändring i min kroppslukt, har väl aldrig luktat mumma men nu känner jag själv att något hänt. Jag luktar gubbe när jag svettas! Hur fan är detta möjligt? Har t.o.m ansat mig under armarna för att försöka bromsa denna hemska utveckling, frågade min tränarpolare om han kände något. Givetvis var han snäll nog och inget sade, när jag pressade honom kom de fram att jag inte luktade sommaräng.

Jag hitta en gnutta hopp om att få hångla lite, nu vet jag inte om jag vågar fullfölja detta hopp. Tänk om det eskalerar, värsta hade varit om det börjar lukta gubbe när man blir varm ute. Kommer verkligen tänka efter nästa gång jag får för mig att dansa på krogen. På fyllan, vilket är alltid, dansar jag som en tok. Tycker jag är rätt bra på att dansa men andra verkar inte hålla med mig, fattar inte vad det är för fel på min style? Vanilla Ice och Mc Hammar dansar ju skitcoolt, hur kan inte alla tycka det? Fittor!

Snart dags för jobb, maskinchefen är tillbaka. Tydligen vill han prata med mig idag, vågar inte ens tänka på va fan han vill mig. Brukar aldrig vara positiva nyheter när folk vill prata med mig. Skitsamma, efter helgen kan jag ta dåliga nyheter. Kan tyvärr inget berätta om helgen, har lovat brosan som blivit lite finkänslig att inget berätta. Hade mer än gärna gjort det men mina lads vet exakt vad som hände...hehe. Locket på som man säger, han läste min blogg. Han hoppades att jag överdrev, lugnade honom att jag självklart gör det, men om han visste den bittra sanningen hade han inte åkt tillbaka....buhu

Snart jobb, först en wank! Ev två, om jag hinner. Risken blir väl att jag får forca fram en på jobb annars, vilket kan bli svårt på de nerkissade toaletterna. Blir inte så jättepilsk av kiss och illaluktande toaletter. Knappast så att de finns gott om runkobjekt i fabriken heller. De kvinnor som jobbar på kontoren ser vi aldrig av när vi jobbar kväll, tyvärr ser jag dom nästan aldrig. Dom håller sig borta med all rätt skulle jag tro, dock kan man alltid fantisera....

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, kanske inte ett mega problem. Med en dusch och rena kläder har du ju löst det. Kanske vill du ha hjälp i duschen?