fredag 17 augusti 2007

Kraftig bröstklyfta!


Igår blev jag uppkallad till lönekontoret. Blev en aning skraj, har ju hänt att jag fifflat lite med mitt stämpelkort, skrivit någon timme mer under helgen och annan skit jag fuskat med. Ett stort företag så inte fan trodde jag att någon skulle märka eller bryr sig om sånt. Misstänker att jag knappast är ensam om att fiffla lite, de bor en liten ziggenare i många av oss som jobbar på golvet.


Hade givetvis varit värre att bli kallad till personalchefen, igen. Har hänt 3ggr tidigare p.g.a sena ankomster, som följd blev de varning och att jag började dela ut mitt stämpelkort så de inte skulle hända igen. Att bli påkommen med detta är sjävlklart värre. En annan tanke slog mig, de hade fan varit rätt jävla nice att få sparken. Sparken låter iof fruktansvärt illa att få, men någon form av uppgörelse att jag får lämna den jävla fabriken. De betalar ju iof fruktansvärt bra men jag hade blivit tvingad att göra något annat. Skola som suger apröv hade kanske varit något ändå? Där finns ju iaf gott om kvinnokött man kan limma på, rättare sagt stirra sig blint på.

Mötet med lönekontoret. Mitt korta hår har växt ut lite så jag fick ta en dubbelcheck i spegeln innan jag traskade upp till vån4 där dom sitter. Självklart var allt i en enda röra. Måste fan klippa mig igen så jag slipper tänka på det. Dessutom fick jag lite vibbar av tjejer att de tyckte jag passade bättre i det. Kanske inte konstigt om man går från de sämsta till något annat?

När jag kommit in möter jag en hyfsad puma, eller hon var ok men vilken hylla. Kanske inte ändå, men någon form av wonderbra måste hon ha på sig, annars måste Gud verkligen gillat henne när han delade ut pattar. Hon bör ha märkt att jag inte kunde hålla blicken från dessa rattar, kände hur muskulaturen försökte titta åt annat håll men tanken var starkare så jag kunde inte slita blicken. Just nu hoppades jag på att vara gay, hetromän har en reflex som drar blicken till tuttar. De spelar eg ingen roll hur dom ser ut, size eller om man ser en nippel. Vi tittar, ofta menar vi inget illa men just nu kände jag mig väldigt trängd.

Något säger mig, eller är de bara min förhoppning att hon gillade det. Hon bad mig slå mig ner i stolen och sträckte sig över mig med några papper jag skulle titta på. Titta på vad? Jag hade ingen aning vad hon visade eller pratade om. Min tanke, tillsammans med mina ögon var i ett vakum med denna underbara utsikt framför oss. Ögonmåttet mellan mig och denna urringning kan inte vara mer än 30cm. Började bli nervös för jag hade ingen aning hur jag skulle kunna hålla tillbaka mina djuriska instinkter, tokdesperat som jag är, gjorde fan inte saken lättare heller. Kunde knappt bärga mig tills jag kom ner till ett av våra många nerkissade dass så jag kunde tömma. Just nu var de dubbel amo i pistolen.

Kom tillbaka till världen när hon satte sig bakom sitt skrivbord, hade som sagt inte den blekaste aning om vad jag skulle skriva el göra med papperna jag hade framför mig. Hur fan skulle någon kunna koncentrera sig i samma situation? Möjligtvis någon slibbig gay från Fab5.

Räddningen blev när hon på ett märkligt, men sjukt porrigt sätt skulle rätta till håret, såg att de inte bara är män som kan få svettfläckar i armhålan. Laddningen gick ner till en amo i pistolen, nu kunde jag äntligen höra vad kvinnan pratade om. Ett tag var jag helt lost, hennes fördomar om att folk som jobbar på golvet är hjärndöda måste blivit bekräftade. När jag försökte charma henne fick hon ett ryck och kastade mer el mindre ut mig. Behövde inte skriva ner uppg på plats längre, jaja, de var ändå en väldigt trevligt möte. På vägen ner till kisstoan försökte jag intala mig själv att hon oxå tyckte det, inte fan trycker någon kvinna upp sin urringning i ansiktet på någon omedvetet. Kvinnor vet MYCKET väl hur de ska använda sina tuttar!!!

Eller?

Risken är väl att jag är porrfilmsskadad?
Ja, klart som fan jag är det men hon visste vad hon gjorde med sina lökar, och jag gillade det!
Var inga problem med att wanka på kisstoan om man säger så....(kvinnan på bilden är inte hon i storyn, tyvärr.)

Måste hitta en anledning att ta mig upp där igen....

Inga kommentarer: