torsdag 9 augusti 2007

Hur jag än gör kan jag inte vinna

Spelade en hyfsat stor pokerturnering igår, var några 100st med i den så prispengarna var rätt jävla bra. Till min stora förvåning spelade jag riktigt bra, kan bero på att jag satt där nykter. Har flera ggr sagt till mig själv att inte spela poker full, när kröken forsar ner, går mitt avdankad logiska tänkande ut genom arslet som en halvdassig fjärt!

Första 15min åkte 172st ut och 121st köpte in sig igen, de handlade om mkt cash. Gud måste sovit för jag hade megaflax vid flera tillfällen, samtidigt som jag spelade sjukt aggressivt och gick All-in trots jag hade CPkort. Många foldade när jag spelade som en tok och de gick fan hela vägen till finalbordet, när jag suttit där några timmar började jag nästan känna mig full, kom på att jag som vanligt slarvat med att sula i mig vatten. Vätskebrist är som en halvbögig bakfylla som ändå går att rädda utan att man måste hosta upp en illaluktande spya.

Två kungar på handen, 8personer kvar, jag låg 3a med 63200marker. Vad hade du gjort? Jaja, jag skiter iof fullständigt vad du hade gjort för jag gick givetvis All-in. De två deltagarna som hade mer marker än mig hade redan lagt sig, till min glädje synar två andra sär mot mina mäktiga kungar. Hade på känn att jag snart kommer vara markerledare, det kommer upp en ruter4, klöver9 och spader kung. Satt bakom min skärm med halvstånd nästan, var iof en mupp som hade en 9 och ett ess. 4e kortet, hjärter9. Okeeeeeeeeeeeeeeeeeej, vi båda har triss, den tredje luffaren är borta ur spelet. Knasten spelade på färgdraget. sista kortet..... ´
*
klöver9, WHAT THE FUCK, vaknade Gud nu helt plötsligt?

förloraden 46000av mina 63200marker och var skitlack samtidigt som vätskebristen bultade i min panna. Tur att jag inte spelade live för dessa svordomar jag drog ur mig var extremt barnförbjudna, torska med triss i kungar de gör man bara inte!!! De är ungefär som att dra hem en tjej, på med kodisen, särade lår och hon helt plötsligt får för sig att virka istället. Har iof aldrig hänt mig, hoppas ingen annan heller, men besvikelsen bör vara den samma. Brosan som är hemma en vecka från sina utlandsstudier sprang in och trodde de var krig i mitt rum.

Hur fan kan en person låta så jävla mycket? Ditt språk är fan de västa jag hört i hela mitt jävla liv fick jag till svar från honom. Wtf, sen när blev han språkpolis? Tönt, bara för han varit utomlands och har blivit lite häftig och erfaren ska han inte försöka spela bror duktig. Jaja, han kan äta bajs, dessutom fick han nog dörren igensmäld på läppen för jag var fruktansvärt förbannad med all rätt tyckte jag, inte fan kan jag hjälpa att klockan stod på 02.24.

Händerna efter de fick jag kukkort, tillslut var jag bigblind och fick ett Ess på handen med en slö 6a till kicker. All-in och blev givetvis synad av alla kändes de som. Torskade på en låg kicker, tack o hej leverbögpastej. Fick iof 300dollar för min 6e plats, lite plåster på det varigt infekterade såret som man så fint säger.

Förresten, min brosa är på besök.... Vi har haft supergreat och vi ska ut i helgen. Han har fått för sig att han vet hur man fixar brudar, stackarn verkar glömt att vi har samma gener. Han har pluggat och kommer tydligen fortsätta plugga i Barcelona. Han babblar som fan om den staden, hur kul där är, hur söta tjejerna är och hur bra fotbollslag dom har. Vet att Barcelona har ett fotbollslag men inte att de fanns ett till som heter Espanol eller något sånt som han pratar om. Trodde de betydde Spanien, det kan inte vara ett klubblag, han yrar väl som vanligt. Miffot vet väl inte skillnaden på Spanien och Barcelona. Allt förutom brudar skiter jag fullständigt i, Barcelona eller Väsby är samma sak för mig dvs 22 idioter som springer sig trötta efter en boll. Märkligt
^
Annars har mitt liv varit rätt okej, brosan och jag har chillat lite när jag inte jobbat, dessutom visat lite av mitt porrbibliotek. Han var helt klart imponerad men nog mest orolig....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Efter att ha läst vad du skrev om fotboll är jag beredd att lämna sambo och hus för dig!
Puss

Dr Cool sa...

Ända tills du ser hur jag ser ut...

Anonym sa...

Hur illa kan det vara? Du har ju som sagt andra kvalitéer.

Dr Cool sa...

Du har uppenbart inte läst mina tidigare inlägg

Anonym sa...

Jag har läst alla dina tidigare inlägg.