måndag 20 augusti 2007

Ska jag eller ska jag inte ?

Helgen blev väldigt udda, av någon anledning var de en i gänget som inte ville gå ner till krogen. Vi fick eg ingen vettig förklaring till varför, men jag misstänker att någon vakt tvingat på sitt stora kön, andra teorier som kom fram var att han råkat hångla med en fjolla som ibland hänger där, värsta teorin var nog att han frågat en megapingla om hon var en hooker. Fattar inte varför han inte säger varför han inte vill gå dit, han vet att vi alltid vill gå dit och kommer alltid ha de som första val alla andra helger framöver. Dessutom gillar alla skandaler, har han gjort något vill vi såklart veta, vet vi, så vet ni hehehe....

Nog om det, märkligt är det iaf. Stället vi hamnade på var verkligen udda, vi kände oss väldigt uppklädda men de var mest för att alla gick omkring i trasor som t.o.m sopgubbarna hade skrattat åt. Jag försöker alltid klä upp mig hyfsat när det är utgång, trångsynt som jag är, har jag väl fått för mig att alla resonerar så när det är helg. De tråkiga människor som hängde där försökte nog inte ens ha kul, klä upp sig och röja järnet med spriten i högst hugg. Märkligt! Slog mig att de kanske jag som var udda och märkligt ?
FUCK NO, gissar på att hälften av dom som var där har pluggat Estetprg i gym, såna som jag skrattade åt, kommenterade och såg till att de gick omvägar när de såg mig för att slippa bli förnedrade med mina sylvasa kommentarer om deras utseende.

När jag tänker tillbaka på det var jag riktigt elak, men vem fan bryr sig. Dom får säkert knulla mkt mer än vad jag fått göra. När jag nu såg alla dessa slödder till människor visste jag att alkoholen var enda räddningen för att inte somna i soffan av trisstess, var ju bara en massa rödvinssippare som snacka politik och annan dynga. Vem fan bryr sig om sånt trist när de e helg, jag skulle iaf bli aspackad och ha kul även om detta ställe sög röv.

Tyvärr blev jag för full, surprice, alla dessa teorier som grabbgäng har internt fick jag såklart återberättat. Skrämmande nog berättade alla samma sak. CPfull som jag var hade jag råkat springa på ett elefant som såg ut som en korsning mellan en häst och en rysk tyngdlyftare med hår på ställen de inte får ha det...ryser bara jag tänker på det. Självklart trodde jag inte på det, så packad som jag var kan de lura i mig vadsom. No Fucking way som man säger när man försöker spela tuff. Självklart drogs det på en jävla massa att jag bl.a stått med händerna på hennes arsle och grovhånglat framför alla på dansgolvet. Detta är väldigt olikt mig, tyvärr, men när de väl händer har jag alltid hoppats på att de skulle vara en smäcker puma.

Som man säger, det man inte minns har inte hänt! Min egen teori har jag somnat i soffan för där var så jävla trist. End of story! Intalade mig själv det hela lör tills jag får ett sms där det står att jag var jättesöt igår och att hon ville träffas. Efter några sms svar förstod jag att mina polares teorier var mer fakta än ett hemskt aprilskämt vilket gjorde mig väldigt nervös. Tänk om någon sett mig med denna padda?, tänk om andra söta tjejer aldrig kommer vilja hångla med mig nu?

Allt detta ytliga snurrade runt i min lilla hjärna, dessutom har jag ett kvarstående problem. Hur säger man nej till en dejt? Knappast något jag är van vid att göra, ringde en annan polare som är en riktigt brudmagnet, när han skrattat klart fick jag som råd att inte ens svara på smset jag fått. Tyvärr var det lite sent, har ju redan haft sms kontakt. Fick väldigt många råd, fattar inte var han fick allt ifrån men han visste vad han pratade om. Det hela slutade med att jag drog lögnen att jag skulle plugga utomlands snart så det var inte lönt att inleda något seriöst.

Tycker själv att det var en ganska sjyst bortförklaring, jobbiga var att nästkommande sms var jävligt svårt att ta ställning till, särskilt när man e tokdesperat. Hennes svar var ordagrant:
-Seriöst? Är du tokig, jag vill bara ligga med dig!

Jag är sjukt kluven, vad gör man???
ALLA har ju någon padda på sin lista, eller?

5 kommentarer:

Anonym sa...

ALLA har en padda i registret.

Säger bara: Papperspåse på huvudet o porrtidning på ryggen;)

Anonym sa...

Det är lugnt! Alla har en padda i registret. Hon oxå när ni är klara.

Anonym sa...

Det är lugnt! Alla har en padda i registret. Hon oxå när ni är klara.

Anonym sa...

En padda, jag tror många har betydligt fler än så....kör på!

Anonym sa...

Skriv fler inlägg din late jävel!