måndag 27 augusti 2007

Fick jag till det eller inte?

Ingen megafylla denna helgen, känns nästan hemskt att erkänna det men jag pallar inte stå vid en varm maskin och våndas av min bakfylla. Har gjort det flera gånger tidigare, det är fan ingen fest och de är inte värt festen kvällen innan heller. Vet inte hur många ggr jag spytt galla på våra äckliga toaletter dagen efter, bara besöket i sig får en att hosta upp.

Nä det har varit andra aktiviteter under denna helgen, aktiviteter på egen hand. Då menar jag iof inte wank, eller jo självklart det oxå men inte i detta fallet. Efter några sms till denna tjej som jag tydligen träffade förra helgen bestämde jag mig för att träffa henne. Tyckte vi kunde ta en fika el något sånt töntigt. Fika är iof sjukt gay men jag kom inte på något annat, va fan gör man eg på en dejt? bio är helt värdelöst, nervös väntan att gå från hålla handen till att sticka in samma hand innanför trosorna på denna stackars tjej. Dessutom är det jävligt kassa odds att det händer!

Jaja, vi skulle träffades över en fika efter mycket om och men. Hon förstod inte alls varför vi skulle göra något sånt fånigt, eller som hon svarade:
fika? ok, om du bjuder annars bor jag själv och har en stor säng...

Jävla skit att jag inte hade något minne av hennes utseende men jag måste erkänna att jag blir fan pilsk när jag får såna sms. De rasslar till en signal ner till lilleman, är ju knappast fiberhastighet men fan så mkt snabbare än modem. När signalen gick tillbaka till hjärnan som nog var i modemhastighet av någon anledning bestämde jag mig för att gå på hennes linje. Dessutom var jag lite osäker om jag ville visa mitt coola jag ute på stan med något som kan vara en jättepadda.

Var självklart nervös när jag ringde på dörren, när hon öppnade blev jag stel som en pinne. Det gick 1000tankar genom skallen på mig, äntligen hade jag fått fiberhastighet på mina slöa signaler som jag trodde var efterblivna eftersom mina betyg ser ut som dom gör. Va fan ska man säga? Det står en kvinna framför mig som lätt prylar mig, en kvinna jag mer el mindre lovat snusk, frivilligt dessutom!

Hon märkte att jag stod stel som en pinne, vanligafall hade jag sagt något. Brukar vara rätt snärtig i flabben men jag kunde inte komma på något. Är så väldigt mycket lättare att vara snärtig i flabben när man vill vara otrevlig än trevlig. Kanske därför det går som de går för mig när det kommer till tjejer? Tillslut blev de så märkligt att hon frågade:

-Va fan är det med dig? Ska du ha en öl för att mjukna upp?

Vet inte varför men något får min pitt att stelna till, möjligt att de är tanken att äntligen få lite fitta igen. Är inte oskuld även om många säkert tror det men de var fan längesen jag fick fitta!
Jobbiga är att hon är sjukt trevlig, har annars väldigt svårt för tjejer, tyvärr är det nog mer tvärtom...Fast denna kunde jag prata och skoja med, tackolov bjöd hon friskt på öl. Även om det var mitt på dan och jag hade kvällsskift framför mig tackade jag såklart inte nej. Dessutom behövde jag nog bedöva min pitt om jag nu skulle få till det. (OBS! Inte kvinnan på bilden!)

Det var många turer innan vi tillslut låg där nakna, innan dess hade jag fått veta att hon hade några andra ligg som hon träffat via nätet. Hon var dock snabb med att poängtera att hon ville ha ett regularfuck på nära håll. Hon gav mig en lång blick när hon berättade det, kan det vara jag? Vill jag att det ska vara jag? Vänta, vadå andra hon ligger med! Här ska fan kodis användas iaf, dessutom är det i min plånbok knottrig för hennes skull. Alla verkar fan få knulla folk från nätet utan jag. Något fel gör jag men vad? Har t.o.m bytt bild så man knappt ser något av mig. Jaja, skit i det nu för jag hamnade bakom henne tillslut med mitt lite snett böjda spjut i högsta hugg....

Värsta är att datumen på min kodis hade gått ut, fy fan vad illa att ha en kodis i sin plånbok som gått ut. Då får man van inte knulla mycket. Kände mig sämst, hon hade en skål kodisar vilket var jävligt skönt. Senare tanken gjorde mig mer rädd, en skål kondomer. Jävlar vad hon måste knulla runt!?

A gentleman never kiss and tell, dvs ni får inte veta mer detaljer än så.

5 kommentarer:

Dr Cool sa...

Någon skrev en kommentar att jag skulle skriva fler inlägg, vet inte hur men jag råkade ta bort detta inlägg.

Ber personen om ursäkt, jag välkomnar inlägg. Om personen läser detta får han/hon gärna posta igen.

Dr Cool

Anonym sa...

Hahaha, berätta mer. Fattade aldrig om hon var en padda eller inte.

Dr Cool sa...

Hmmm vilka kriterier har en padda egentligen?

Anonym sa...

10 kg mer än längden...dvs en tjej på 160 cm som väger 70 kg är en padda i min bok

Dr Cool sa...

Så om tjejen är skitsnygg med en go personlighet men väger 10kg mer än hon är lång är hon en padda?!

Hårda bud, är jag då ingen padda som väger mindre än vad jag är lång fast jag aldrig fixa tjejer?