måndag 6 augusti 2007

Jävla piss....

Självklart vågade inte vik maskinchefen fråga mig om jag skulle vara int av att jobba ihopa lite extra cash under helgen. Han är hyfsat ung så han vet att jag rullar runt nere i stan om helgerna samtidigt som han knappast kan glömt mitt utbrott häromdagen... Har inget emot honom men jag har tyvärr ingen spärr när jag e förbannad, spelar ingen roll vem det är. Jag bara kör på, givetvis har de säkerligen satt några käppar i hjulen genom åren men vem fan kan gå omkring och tänka på en jävla massa "tänk om" el tänk om jag sög av honom, då hade jag kanske blivit vik maskinchef sommaren 2007. Jävla tur att jag inte säger allt jag tänker och skriver bara...

Nä, jag har inga mål med livet mer än att få ligga med så många tjejer jag kan, vilket iof går jävligt trögt. Nä, så illa är det inte, jo de går fruktansvärt illa med tjejerna men jag har väl något mål med livet men jag har bara inte kommit på vad det är än, vilket sakta men säkert leder till att mina stackars föräldrar får en grövre depression any day. Det är många i min ålder som inte vet vad de ska göra när det blir "stora" Varför ska vi bli kallade för luffare bara för det, samhället styr oss individer till något just för att man måste bli något. Varför måste man bli något? vem ska man bli något för ? föräldrarna vill ju givetvis att man ska bli "något" men har aldrig riktigt sagt vad något är!?! Är jag något för jag jobbar skift på en maskin? är det fint nog eller ser alla de som något kneg jag har nu för jag inte kommit på vad jag vill "bli" ?

Fan, jag blir jävligt trött bara jag tänker på det, alla jävlar ska ha något att säga om det oxå. När de kommer till val av utb, yrke el annan sysselsättning i livet har helt plötsligt alla fuckers något tycke om något de inte borde bry sig om. Get of my fucking back!

Mina föräldrar är bra, men just nu är det helgerna som är viktigast! I fre var jag riktigt laddad, kände mig säker på ett jakande besked av dessa analbolaberg till vakter nere på krogen. Ett av dessa mongo hade haft semester vilket alla vaktar alltid borde ha, borde skicka dom till Alaska året om! Iaf, han kände givetvis igen mig sen den kvällen jag blev portad. Tillslut hade han varit tuff nog ett tag, han hade visat upp sin makt inför några tjejer i kön så han kände sig nöjd och släppte tillslut in mig. Mina polare är lagom trötta på mig när de kommer till helg, de får självklart gå in utan mig men de är alltid ett naggande orosmoment varje gång vi ska dit.

Väl inne var de gott om folk, mkt kex, väldigt mkt kex får jag säga. Fredagar är den dagen jag bara är full ist för mongofull så jag kände att de var min tur ikväll att få hångla lite med någon stackars tjej som förhoppningsvis var pissfull från någon annan förort. Citytjejerna tittar inte ens åt vårt håll, vi är väl sopor i deras ögon om de ens märkt av vår närvaro. Möjligt att många av dom såg när jag blev portad, tjejer är som elefanter, dom glömmer fan aldrig något!

Tog inte lång tid innan en i gänget faktiskt lyckades, en ung liten köttbit som gärna visade upp sina vita tajts med svarta string. Han, liksom jag är inte casanova direkt och han berättade efteråt att de var bara tur. Hon var väldigt pilsk, han var där, klapp klapp och biffen var klar. Han berättade iof inte om han fick nåla till henne, I never kiss and tell fick jag till svar. Wtf e det för svar? Sånt säger man väl inte till en polare? Detta var något stort i vårt grabbgäng, vi ville veta allt om hennes bröst!

Under hela kvällen var jag kass i kistan, måste varit den slabbiga råttkebabpizzan jag tryckte i mig på förfesten. Kände direkt av den, fick lämna ett minne av mig inne på toan. PH värdet efter mig var katastrof, en av mina polare klöktes när han gick in efter mig. Tyvärr började jag känna av att skit nr 2 redan var på väg igen, hoppades att de bara var en trång smygare som vill ha lite frisk luft så jag försökte klämde ut den för att slippa gnället. Tog de säkra före de osäkra och gick ut, väl ute kämpade jag länge men insåg att jag förlorat kampen. Var tvungen att röka ut den på toa, vågar aldrig chansa!

Såklart kö på toa, var fan på de kända håret att jag kom in i tid. Alltid annars är jag noga med att lägga papper på ringen, nu fanns de bara inte tid att jiddra med papper. Väl på plats kände jag hur skönt det var att släppa trycket, kom givetvis en liten kaka oxå så jag blev väldigt glad att jag inte tvingade ut den där ute. PH värdet var inte bättre, inte ens när jag varit bakis har jag fått fram denna odör. När jag satt där full började tankarna rulla, de är otroligt skönt att kasta ankare, hur känner sig då bögarna när dom sexar på varandra. Ooooooh Mmmmmmmm skönt, aaaaaaaaaaaj Ooooooooooooooh Mmmmmmmmmm AAAAAAAAAAAj. Måste tydligen vara värt kuktycket in i rumpan när de e så skönt när den sen går ur. Nä fy fan, va fan är det för tankar. Jag e fruktansvärt sjukt i huvudet.

FUCK, någon jävla idiot har pissat ner alla pappersrullarna. Okej att vara elak som människa, men detta är betydligt grövre, det är ett övertramp mot allt och alla. Jag satt där helt maktlös, att öppna dörren och fråga efter papper hade varit så pinsamt att jag aldrig mer kunnat gå dit. Alla hade pekat på mig som bajsmannen eller något sånt! Hade jag kommit ihåg hur, tror jag att jag börjat gråta, efter mkt om och men gjorde jag ett val...

Kort därefter var jag hemma och duschade, har nog aldrig tvättat röven så noga! Tack Gud, du gillar verkligen mig! Avslutade kvällen med lite poker efter en tvångswank, både gick uselt!

På lör träffade jag en gammal idiot, en såndär som sabbar och förtör som TLK sjunger om. Hatade verkligen honom, för något år sen läxade han verkligen upp mig. Har nog aldrig fått så mkt däng, han hade inga spärrar fast man låg där och skrek. Iaf, han var nere på botten. Trodde jag var sämst, hans liv var fruktansvärt. Allt hade gått illa för honom, allt slutade med att jag bjöd honom på mat för han hade inte ätit på två dagar. Tror jag håller mig till att röka brass bara, han tyckte jag skulle lägga ner det oxå men jag kommer aldrig gå vidare från brass. Öl och brass, det räcker. Piller får ravarna ta i deras fula kläder. Vet inte varför men jag kände mig illa tillmods resten av dan, denna gamla ligist med alla brudar fick mig att må dåligt. Stannade hemma på lör, mina föräldrar var väldigt förvånade men glada. De beställde hem pizza till mig, av förklarliga skäl tog jag ingen kebabpizza som annars är favoriten. Ännu en kväll fick jag avsluta ensam framför datorn, tack och lov för internetporr!

Särskilt med en 100lina...

Inga kommentarer: