torsdag 29 november 2007

Bloggen finns i rörliga bilder!


Herregud min blogg/liv finns på film....

Superbad

Stora delar av mitt patetiska liv är film, varför kan inte jag göra en dokumentärfilm om mig själv bara så jag oxå kan bli känd och få knulla med läckra golddiggers (bilden) i Hollywood. Fuck! Tänk så mycket sex jag har gått misste om bara för jag inte vet hur man gör, kan någon ge mig tips på hur ens patetiska liv eller andra ideer kan bli film?

Är förresten frisk sen länge men skubbar hela jävla veckan från jobb, fuck em!
Har nog aldrig sett så mycket porrfilm någonsin, vet inte hur många gigabit lebbsex jag gått igenom men jag kan inte få nog, fattar inte hur någon klarar sig utan porr? Eller behöver jag bara verkligen en flickvän som kan suga på min dick efter hon strippat av sina kläder framför mig

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fan du e inte ensam om att kolla terrabytes på goldiggers bara å dream on. men det är bara å åka abroad den slaviska delen på andra sidan vattnet har hur mycket babes som helst bara att dregla på.

Dr Cool sa...

Hmmm något speciellt land el stad du syftar på? Finlandsfärjan har vi grabbar åkt endel gånger och där är bara gamla kåta haggor som ser ut som mitt arsle

Anonym sa...

Godislådans tips

Riga
Varsawa
Prag

Riga: inte lika utstuderat men da babes är mera åt modellhållet å clubbsen är ju superba.

Varsawa: ja ingen kommentar nödvändig annat än +++++++++

Prag : dreglet fortsätter gäller bara att hitta till de rätta clubbsen utan att bli skinnad.

Budapest: återkommer med rewiew på denna stad i februari.

Dr Cool sa...

Vem du än är borde du festa med oss, du verkar vara på samma underbara våglängd som mig/oss.

Själv kan jag bara jämföra med Finlandsfärjan vilket iof är okej om man vill ha ett slitet ligg el Kreta som tyvärr var mindre lätt...

Anonym sa...

Har tyvärr gett upp hoppet om Du gamla du fria som partyland, trist, tråkigt och alla Brudar som springer med näsan i vädret oavsett ålder, Finns två läger, Bratsgänget och snyggast på stan när alla gått hem. Nä tacka vet jag the babes over there brudar i överflöd som är jäkligt snygga men ändå trevliga som fan. Och off course skamliga förslag om man bara vill ta för sig.

Anonym sa...

Fan skrev en lång debatt om mitt föregående inlägg och datorn ville ju inte som jag ville.
Skiiiiiittttttttttt.
Babes i överflöd med många skamliga förslag bara å åka dit och njuta som sagt varför lägga x antal hundralappar på detta här hemma.

Dr Cool sa...

Välkommen i gänget, jag delar dina åsikter. Hoppas du bor nära 08 omr för då bör du hänga med oss en helg

Anonym sa...

Many thanks!

Anonym sa...

proteinuria syntactical outset influenza blogoshere draft bags localized enters synonyms imposing
lolikneri havaqatsu