tisdag 20 november 2007

Hon smeker min kuk med sin insida av hennes mun....

Från ingenstans kommer denna kvinna fram till mig när jag jobbar, hon är ny i styrelsen och vill se hur livet fungerar på golvet i en fabrik. Hon viftar snabbt bort sina medarbetare och ber mig följa med henne in till sitt kontor. Jag står mitt uppe i mitt skift och svetten lackar, maskinchefen försöker förklara att de inte kan missta en man nu men hon ignorerar honom totalt och drar bort mig.

Väl inne på hennes kontor drar hon upp sin korta kjol och visar sina långa ben med sina slimmade stay-ups som går ända upp till.....ingenting. Kvinnan har inga trosor och beordrar mig att slicka henne om jag var intresserad av att ha kvar mitt jobb. I nästa sekund sliter hon av mig byxorna och smeker min kuk med sin insida av munnen, hon kräver att jag ska stoppa in mitt bultande chockstånd i hennes våta vagina bakifrån mot fönstret så hela innergården kan se vad som händer. Efter 3sek massivt juckande kommer jag....

vaknar upp skitkladdig i byxan och ser att jag dessutom är sen till jobb, Helvete!!!

Helgen var supertrist, jobbade. Skulle träffa upp de andra polarna efter jobb och festa järnet, hade reda förklarat på jobb att jag skulle vara bakis som ett svin dagen efter och alla skrattade och kom med sin sedvanliga kommenterar att de ändå inte märker någon skillnad om jag är där, kommer försent, är bakis el jobbar arslet av mig. Jag gillar dessa gubbhoror oxå som ni säkert förstår, en dag ska jag pissa på dom alt ligga med deras skrynkliga fruar framför dom.

Kvällen blev iaf inte av, Sverige torskade mot spaggettiSpanien och helt plötsligt ville ingen festa bara för det. En hel jävla kväll ställs in bara för att våra sopor till landslagsspelare torskar mot Spaninen, jag kan nada om fotboll men vem fan hade förväntat sig annat ???? Tänkte att brosans polare i Barcelona myser efter seger men dom tokarna skiter fett i Spaninen, Catalonia är det enda som räknas för dom dvs FC Barcelona el Espanyol ungefär som vi skulle hålla på Sörmland bara och skita fett i hur de går för resten av landet. Märkliga människor

Kvällen slutade iaf med poker på nätet, satt 5h men gick ändå plus minus noll. Hyfsad timmpenning, vilken nolla jag är.

Inga kommentarer: