fredag 23 november 2007

En dag utan mitt morgonstånd


Har stått och halvsovit på jobb hela jävla fucking dan, när jag vaknade imorse hade jag inte ens morgonstånd, kan inte ens kalla de begravningsflaggning. Fattar att något är fel då, de går inte en morgon utan att jag vaknar upp och tar lite på min kuk, när den ändå är vaken kan jag lika bra passa på med en morgonwank när tid finns för det dvs. Ofta vaknar jag i chock pga min jävla klockradio, har turen att jag som oftast har någon snuskig dröm(ofta om kvinnan på bilden Mmmm mumma) som jag kommer ihåg vid uppvaknandet. Min teori är att de jag tittade på sist innan jag lägger mig drömmer jag om, eftersom jag wankar varje kväll till någon grov vuxenfilm på datorn. Win win situation kan man väl säga

Iaf idag var de inte så som sagt, allt har tagit extra lång tid och jag har varit mer trött än vanligt. Ok förmiddagsskift suger hästpung men såhär trött brukar jag inte vara. Misstänker att jag håller på att få the flu, suger för jag hade förväntat mig en helg med mycket brudar och sex.....Yeah right.... kan ju iaf dagdrömma om de! Ikväll blir de väl ist en kväll i min ensamhet framför datorn blandat med snor och runkpapper, strumpan har jag fått lägga ner att spruta i efter morsans hemska upplevelse som jag fortfarande skäms över. Hade haft all förståelse om morsan velat adoptera bort mig efter den incidenten.... Min morsa är snäll nog att inget säga men jag vet att hon tycker jag är en nolla, jag har inte tagit en enda jävla högskolepoäng i mitt ruttna liv och har inte ens behörighet att komma in på någon jävla högskola heller, inte ens den sämsta vilken de nu skulle vara kan jag komma in på. Bra jobbat! Morsan hade ju haft förhoppningar att jag "ska bli" något, orkar inte gå in på den debatten igen för de har jag tagit upp i ett tidigare inlägg men de smärtar ändå lite att veta att jag är en odåga pga mina karriärsval el rättare sagt hade jag inga val, inte fan har jag som drömyrke att vara maskinförare.

När jag var liten ville jag bli polis, idag är de en omöjlighet med tanke på att mitt straffregister är, får väl säga, skamfilat! Listan är lång, började lite oskyldigt med några bilstereos och slutar väl eg aldrig är jag rädd för... Om jobbet visste hur mycket jag snott från dom hade jag fått sparken på studs, hade varit intressant att se hur många som inte snott från sina jobb. Är säker på att de är väldigt många, dock är vi väl inte så många som rökt gräs el tagit uppåttjack på arbetstid.....fast andra sidan vet inte folk hur jävla trist de är att ta ett kvälls/nattpass en helgdag heller! Jävligt lätt att dömma när man inte vet hur eländigt det är.

När jag tänker efter är jag ett offer, samhället driver mig till att göra sjuka saker. Tackolov skadar jag bara mig själv och likasinnade, dessa som ger sig på oskyldiga borde våldtas i fängelse med en gummibatong. Skulle aldrig få för mig att ge mig på någon stackars kärring med en knackig käpp på stan bara för att få ihopa lite exta stålar, idag är de ännu mindre aktuellt med tanke på att jag tjänar bra pengar men där säger ändå t.o.m min moral stopp!

Känner jag min kuk rätt dvs min kropp är jag nerbäddad hela helgen med en stackars morsa som snällt passar upp mig medans min far sitter i vår trädgård och smygröker sina ciggarer jag snott hälften av. Misstänker att jag kommer bli väckt några ggr per natt av olika polare som berättar hur ballt dom har och hur mycket sex de får av läckra tjejer i kortkort. Kan ju bara hoppas att de är ett dödlig virus som gör jobbet fort och smärtfritt

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah...
fy fan.
Klart alla snor från jobbet, det säger sig fan själv...när till och med chefen norpar saker.

Anonym sa...

Jag är väldigt nyfiken på hur du ser ut, kan du inte ge mig en liten hint om du nu inte vill lägga upp en bild ;)

Dr Cool sa...

Om du tittar tillbaka till några av inläggen så finns de småtips i många av inläggen hur jag ser ut.... samla ihopa pusselbitarna så får du nog en hyfsad bild

Anonym sa...

Jävlar imej spiken i kistan längesen jag skrattat åt det nästan
parodiska i livet.

DR Cool jag säger bara skriv på för
sjutton, av mig får du i alla fall
Nobel priset i litteratur.

Dr Cool sa...

Skrämmande nog kan jag bara hålla med om att mitt liv är skrattretande...

Enda priset jag fått är i kvarsittningstimmar