måndag 12 november 2007

Poliseskort

Vilken helg, kan inte fatta att jag överlevde den. Kan ännu mindre förstå hur vissa människor ens vill gå upp från sängen.

Fre var rätt soft, farsan skulle ut med några gubbar från jobb och jag hade lovat sen tidigare att skjutsa dessa fyllo. Vid hämtningen blev allt glasklart varför man beteer sig som ett djur när jag såg farsan raggla runt och spela viktig. Roliga är att jag är tydligen såpass gammal idag att han inte ens försöker hålla igen på fyllan som han tidigare gjort vid min o brosans närvaro. Kan omöjligt tänka mig att morsan fallit för honom när han varit full, såfall är min morsa rätt patetisk hon oxå.

Gubbar närmare 50 bast sitter och skrålar, sjunger och spelar tuffa i baksättet. Ljudvolymen är katastrofhög, har radion på hög volym men hör ändå inte ett piss av musiken. Såklart skulle alla berätta om sina kvällar, alla har varit på samma ställe men alla har en helt annan story att säga ungefär som dom inte alls umgåts på plats. Just när jag övervägde att dumpa dom ute på en åker somnade alla dessa vuxna karlar som barn och de blev helt tyst. Känns rätt skönt att veta att de inte är någon skillnad på en utekväll med grabbarna varesig man är 14bast el 50bast med två ungar o en kvinna där hemma. Misstänker att deras kvinnor bara tyckte de var skönt att dessa svettlurkar lämnade bygget en kväll så de slapp se deras skit på TVn.

Ska sägas att jag gav igen på alla möjliga sätt dagen efter som han gör men farsan vägrade erkänna att han var bakis, min elaka morsa var självklart på min sida och bad mig inte skruva ner musiken en enda decibel trots de var högt som om de vore något jävla raveparty. Dagen efter när farsan varit ute vill ju såklart kvinnan i hans liv att han ska straffas lite extra med en son som gör allt för att förstöra en lugn bakisdag på soffan framför TVn.

På lör var det dags för mig att visa att kärleken till alkohol gått i arv, en polare har lyckats få tillbaka sin sura flickvän efter böner på sina bara knä. Killen i sig ser rätt okej ut bortsett från hans kläder som inte ens UFF tar emot. Iaf, denna sura flickvän har återgått till att träffa sitt gamla tjejgäng, en av tjejerna el ska jag kalla henne subba skulle ha fest och märkligt nog blev vi alla bjudna. Mycket underligt för inga tjejer vill bjuda oss på fest och jag har all förståelse i världen för det som vi beteer oss efter några järn.

Efter en hätsk och grotesk förfest med sjukt mycket sång och slagord bar det iväg till denna fest. Vi var sjukt laddade! Innan festen mötte vi upp vår polare och hans sura flickvän, efter 10min hånskratt bultade vi på dörren. Hans flickvän hade spökat ut honom, vi kände först inte igen honom. Hans kläder, frissa mer el mindre allt som ut som en Fab5 förvandling. Hans manndom var som bortblåst och han var enormt kluven. Skulle han stå upp mot denna hemska flickvän som gjorde allt för att ändra på honom och alltid var sur på honom samtidigt som hon bara spred ilska runt sig eller visa lite kulor för oss grabbar. Redan där var han förlorad, att ens tveka som kille har man gjort sitt val och de valet är ristat i sten. Han är förlorad, han kan sluta kalla sig för man för ingen annan kommer kalla honom det!

Kultur/socialkrocken var total, när vi lunka in där möttes vi av väldigt uppkläda människor ungefär som de varo någon form av kungabal. Vi var fruktansvärt underklädda jämfört med dessa överklasskräk. Givetvis fick vi alla dessa blickar och kommentarer, till skillnad från vår stupade polare tar vi inte skit. Vi är inget prettyboys gäng så vi har inget att förlora när det kommer till tjejer, dessutom tar vi inte skit! Hellre en smocka på näsbenet än en förolämpning inför dessa kräk.

Saken blev inte bättre när denna flickvän gick omkring och spred sina negativa vibbar, det var redan känsligt som det var. Vi visste att vi inte var välkomna men tänkte roffa åt oss så mycket gratis sprit och mat vi kunde, självklart skulle något kostymkräk spela lite viktig inför sällskapet. Han skulle reda ut ett eller annat som han sa på ett fint sätt med sitt påklistrade Östermalmsleende, personligen har jag väldigt svårt för dessa påklistrade leende vilket jag gärna kommenterade...vilket jag kanske med facit i hand inte borde gjort!

Bägaren var redan överrunnen när vi gick in, saken blev självklart inte bättre och de slutade i en katastrof..... Pga någon jävla utredning skulle vi inte diskutera saken med andra, förmodligen är det en ren lögn polisen drog för oss!?!

Kan väl knyta ihopa påsen med att dessa kostymfån tog oss på sängen, dom var betydligt bättre på att slåss än vad vi trodde. De tog rätt hårt på oss, underskattning är det dummaste man kan göra. Givetvis vek vi inte ner oss för det, chansen till att hitta en tjej är ännu mindre än tidigare om de ens är möjligt. Detta bråket kommer eka lång väg och tjejer känner tjejer så skulle någon se mig med en lite jänta kan jag tänka mig att de kommer viskas i hennes öra att jag är en "såndär"

Söndagen låg jag hemma hela dan och kollade på något sexigt snusk program, kan lika bra vara ärlig, porrfilm givetvis! Trots detta mys hade jag ont på flera ställen efter gårdagen, särskilt skallen pga min monster bakfylla. Orkade inte ens wanka

Inga kommentarer: