tisdag 13 november 2007

Vi män är äckliga, har alltid varit och kommer alltid vara!

Har fått goda nyheter sen sist, anmälan drogs tillbaka. Vet eg inte varför men en teori är att dessa bratfån har väl någon högt uppsatt slipsnisse som inte vill att deras efternamn ska förekomma i såna här otrevligheter. Mitt namn är redan bespottat o nersvartat så jag har inget att förlora, mina föräldrar hade förhoppningsvis aldrig ens fått reda på det. Värsta hade varit om de sett ett litet trevligt brev med ett polismärke på när jag jobbar, fan vad jag måste flytta hemmifrån. Katastrof att bo hemma fortfarande!

Värre är det att återgå till jobb ännu en måndag med ett sprucket ögonbryn och en ömande käke som gör att jag knappt kan prata, jag låter väl ännu dummare än vanligt o grötigt som värsta skåningen. De tar dessutom en evighet att somna för jag kan inte ligga på sidan, käken gör så jävla ont att jag måste ligga på rygg. Vet inte om en käke kan gå ur led el bara böjt till sig men de få gånger jag försöker prata klickar de i hela huvudet ungefär som jag var ett jävla urverk som rostat sönder innifrån. Jaja de går väl över när jag gifter med dvs aldrig.

Nu ska jag ta och avsluta min rast på toaletten, har planerat ca 20min där inne. Mina kollegor visste direkt vad de innebar när jag lite snällt berättade att jag var tvungen att smita in en kort sväng till dasset, de kommer alltid onödiga kommenterar som. Varför ska du ha med tidningen varje gång? somna inte! Ger du oss kvällsposten sen. Denna kommentar är faktiskt min favorit för den tröttnar aldrig dessa gubbar på och de har kört den sen jag började jobba vilket skrämmande nog ändå är några år sen. Hur som helst ska jag iaf njuta för jag har väntat på att den ska bli mysigt inbakad, JA, de är äckligt men vi män är rätt äckliga, NEJ jag pratar inte bara för mig själv utan för 9/10män.

Den andra 1/10 är gay !!! Fatta !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är stolt över dig att du stod upp mot kostymsvinen...
tummen upp!
På dem bara!

Dr Cool sa...

Tack men ögonbrynet delar INTE din åsikt....

Anonym sa...

Naturligtvis inte..
Hur många var de svinen och hur många var ni?

Jag hade gärna joinat även om jag är skåning..=)

Dr Cool sa...

Dom var ju rätt många, som vanligt är det bara få som kan slåss och gärna gör det. Vi var 6st pers minus vår piskade polare.

Bråket i sig var one and one dvs jag var för full får jag skylla på....;) Dock kände jag att hans ena ögonbryn var rätt mjukt efter vår dans i hallen.