söndag 23 december 2007

En rövdildo i julklapp?!

Jaha då är det snart jul, wow. Bästa tiden på året för rätt många år sen, det roligaste är att öppna julklappen från brosan. Han ska alltid spexa med klapparna, förra året fick jag ett par rosa rollerblades. WTF skrattade jag högt, han vet mycket väl vad jag tycker om rosa o ännu mer att jag aldrig ens stått på rollerblades, varken innan el efter den julen.

Vi ska fira julen hos farmor och farfar, dom har givetvis inte internet, iof av väldigt förklarliga skäl. Dom vet inte ens hur en dator ser ut. Dom kör oldschool med lexikon och telefonsamtal, fy fan för sånt men jag kommer inte ha något val. De som skrämmer mig mer är att jag ska gå en jul utan porr, hur fan ska jag då kunna wanka???

Wanka är mitt liv, ett stadigt grepp om min lätt böjda banankuk gör min dag. Att wanka och fantisera samtidigt kräver för mycket tankaverksamhet, dessutom är mitt minne så jävla svagt. Fast när jag tänker tillbaka på hon silikonbomben jag sexa med ska de inte vara omöjligt, kan fortfarande inte släppa att min kuk fick känna på hennes insida av fittan samtidigt som jag har varsin melon i handen.

Farsan kommer vara jultomte som vanligt skulle jag tro dessutom e han en jävla tomte så rollen ligger honom när. De e kul för de små i våra stora släkt men för min del är julen en enda stor jävla utgift. De ska köpas så jävla mycket julklappar till alla och alla ska bräcka varandra vem som köper finast grejer. Detta året har jag gått motströms, till morsan har jag köpt en stock snus. Hon snusar givetvis inte, till farsan har jag köpt en rosa träningsoverrall som han kommer torka sig i röven med. Nyfikna vad brosan ska få ?

En rövdildo!

Ska bli intressant att se allas ansikte när han öppnar den....
God Fucking Jävla Jul brosan, bitch! Vi trodde att vi skulle åka till Thailand för farsan har fått en megafett julbonus från jobb men den snåle fan ville hem till farmor och farfar ist och skyller på att de kan vara deras sista jul. De säger han varje jävla år och dom är fan mer friska och levande än vad jag och min spetiga kropp är....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så Dr cool, vad fick du i julklapp då? du var säkert ute på juldagen och sexade igen, eller har du tappat stinget?

Dr Cool sa...

Julklapparna jag fick hade nog ett sammanlagt värde på 1100spänn och då var ändå 1000 av dom från brosan. Kanske överdrivet men de kändes så iaf