onsdag 19 december 2007

G string via internet....


Jaha, en ny värld har öppnat sig för mig!

De känns nästan som jag återfötts på de moderna 2000talet där ingen längre står snorfull på krogen och dreglar efter tjejer som jag trodde alla gjorde. Så många helger jag slösat bort i mitt liv, på cash till alkohol, inträde, böter m m. Internet, är iof inte helt främmande för det men att de skulle vara en källa att hitta TnA har jag aldrig trott på. Hört när polare snackat om att de hade massa sexerbjudande från olika småtjejer runt om i landet som de träffat eller snackat med via chatsidor el communities som de tydligen heter.

Har aldrig förstått varför? Vem vill ha en tjej från Skåne el Norrland, inget ont om tjejerna därifrån men man kan ändå aldrig träffas för man bor flygresor bort från varandra. Hur seriöst kan de bli då? Känns som mängder med sms till ingen nytta, bara som ändå leder till att man blir kåt och tar en wank själv i sängen.

För mig är det inget nytt, de klarar jag rätt bra utan en massa sms.

De som fick mig att ändra bilden av internet och inställningen till att söka tjejer där var när en polare visade en tjej på datorn vad hon gjorde i sin webcam....My God!!! Givetvis visste inte denna tjej på 17år att vi satt två stycken där och dreglade, hon trodde han var en läcker 19åringen som var en vältränad lumpensnubbe när han i självverket är en 107.5kg flodhäst med mer hår på ryggen än på hjässan. Han ser inga konstigheter alls med att ljuga över internet och han berättade att han sett allt från 14is tjejer till 55åriga tanter med en slapp gubbe där hemma. När de väl kommer till kritan är det ingen skillnad på en 14is tjej och en gammal hagga, alla är kåta över internet och alla vill ha sex. De är nästan löjligt hur enkelt de verkar i teorin, sitta bakom ett tangentbord och skriva att jag är dubbelgångaren till Marcus Schenkenberg så vips visa tjejerna både de ena och andra. Sexförslagen vad de vill göra är så grova att mitt porrlager hemma på datorn framstår som Kalle Anka på julafton

Denna tjej som visade sin minimala string för oss har han hittat via Facebook, det är en sida som alla tydligen har utom jag. Han hjälpte mig att lägga upp en profil, jobbiga är att man bör ha bild, då faller förmodligen allt om man har en bild på sig själv. Enligt honom är det många som har fakeanvädare på denna sidan. Vi sökte lite grupper för att hitta lite tjejer, skrämmande träffar vi fick fram.

-Massa brudar, stora bröst
-Singel i Stockholm
-Vi som gillar att ta på våra egna bröst
-I love big tits
-Silikon, självklart

var några av grupperna som fanns, nu är frågan hur man på ett fyndig sätt får kontakt med en tjej därifrån och hur fan vet man om de är personen på bilden bakom tangentbordet så jag inte får min polare på 107.5pannor....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du dr cool, dina reflektioner över internets fantastiska värld stämmer helt å fullt, dessa trevliga tjejer med bedskedlig uppsyn i rådjursögon kan vara riktiga creatures och vara snuskigare än man kan drömma om.

Har nåra på amrslängds avstånd.

hälsningar från clubber over there.

Dr Cool sa...

Enligt min polare blir förslagen bara värre ju mer man väger, kan detta stämma el är även "fina" flickorna lika oanständiga över internet?

Anonym sa...

Hahahahahaha ja dessa fina flickor är i själva verket pure drive då de oftast ligger ett kåtdjur och ruvar nånstans djupt där inne och släpps fram vid rätt tillfälle. Gäller bara att läsa av rätt börjar sisådär vid 15 strecket tyvärr så märker man att gubbsjukan sätter in i warp speed.
Men what the hell titta kan man ju alltid.

hade tänkt utveckla mitt föregående inlägg lite mer men tyvärr blev det tidsbrist.

hat gott dr cool