fredag 14 december 2007

En sexslav får sitt liv tillbaka...

Vår gamle vän som var förlorad för alltid trodde vi, har återfötts som en ny människa, jag vågar inte ens spekulera i vad som hänt med hans tokiga föredetta flickvän men inget förvånar mig. Under en kort tid tog han mod att bryta upp med denna häxa men sexlusten blev för stark och han kröp tillbaka till henne, tänk vilket pussypower tjejerna har i denna världen när de ändå finns så otroligt mycket fitta där ute som bara väntar på att få bli penetrerat.

För något inlägg sen kunde vi alla läsa när han stod där med byxorna nere framför oss grabbar när hans flickvän hynsade honom, vi skojade om hur djupa piskrappen på ryggen var men han vågade ändå inte stå upp mot sin mardrömsflickvän med ursäkten att hon var världens bästa kuksugerska med underbara bröst. Givetvis köpte vi inte detta och försökte intala honom att denna häxa som han kallar kuksugerska var en tyrann som käkade upp hans liv, bit för bit försvann hans manndom och nu efter hans återtåg till henne är allt i spillror. De kommer ta tid innan han byggt upp sig själv och vi har som vanliga barndomsvänner lovat att hjälpa honom komma ur detta trauma.

Vi får mer el mindre hålla honom upprätt för han vet knappt hur han självständigt ska kunna gå framåt, att sitta på hålet o njuta av att skita har han sen länge glömt bort. Detta är en tung uppgift vi har framför oss att skrubba bort allt detta kvinnliga kontrollbehov som satt så djupa spår i vår gamle indian, de är en stor läxa för oss alla att våga stå upp mot detta mannshat som vissa kvinnor i vår värld har idag. Hade dom inte haft sina pattar och slabbiga fitthål hade vi aldrig vikt ner oss som trälar, det sägs på nyheter att kvinnor lever under skräck bland vissa män som behandlar dom som svin. Detta är självklart inget jag skriver under men de är ingen som tar upp hur kvinnor tar ifrån män deras lycka, självständigthet, gemenskap men sina vänner och främst sin manndom. Ända sen människa kunde gå upprätt har mannen varit den som varit den tuffa, den starke som försörjt familjen med stolthet. Vilken kvinna hade då vågat säga till oss män hur vi skulle göra? Då hade dom fått leta rätt på mat själva! Idag är vi på väg neråt, snart är husdjuret viktigare än männen.... jag ser mörker framför mig, vi är som står emot, vi betalar ett högt pris.

Priset vi får betala är att ett liv utan fitta, de finns en gräns hur länge en man klarar sig utan fitta. Vi alla vet hur gött det är att ta en wank men inget går upp mot en mjuk, varm, fuktig och välkomnande fitta med långa lår som visar vägen vart vi ska borra in kuken.

Värre än nästan för min egen del som nyligen fått smaka på den förbjudna frukten, jag är helt tokig just nu och vill inget mer än att stoppa in min lätt böjda banankuk i denna mörka grotta som förhoppningsvis väntar där ute på mig. Fick hennes mobilnr, har ringt och smsat de flera ggr, när jag tillslut kom fram till ett mobilsvar var de en röst som babblade om något företag. Givetvis hade hon gjort sig omöjlig att kontakta, jag försöker intala mig själv att de var pga hon inte just ville ha några samtal från mig så hennes sambo skulle komma på vår erotiska kväll i hennes säng men att hon som singel ringt mig lika många ggr istället.

Snart är det iaf helg, vi ska försöka hjälpa vår stupade krigare att återfå lycka dvs supa honom blind drunk och se till att han får hångla med någon heroinst....

Jag skyller allt på Adam, vår första man föll för frestelsen, hade han klarat av sin enda uppgift han fick hade vi aldrig varit i denna situation och de hade förmodligen varit fred på jorden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, så jävla sant!
Jag ska översätta den här texten till alla språk som finns i världen sedna ska jag ge mig ut på korståg och sprida ditt budskap!
Som en korsriddare på 2000-talet.

Vi ska strta en egen Dr cool religion!

Dr Cool sa...

Håller med, vet inte riktigt hur jag ska göra för att få upp ögonen för fler läsare. Kvinnor har jag all förståelse för att de inte vill läsa men alla män vet vad jag talar om....frågan är bara hur jag kan nå ut till alla?

Alla tips är välkomna, är väldigt ny i internetvärlden. För 2åren visste jag inte ens hur man satte på en dator!