måndag 8 oktober 2007

Finnjäveln faila mig




Vilka slynor de finns, efter denna lilla sväng jag tog med denna halvsöta tjej från gruppen hamnade vi på hennes rum. Blev värsta råhångel, fick nafsa lite på hennes toppiga tuttar med stenhårda bröstvårtor. Drog snabb av mig brallorna och drog fram min snabel som hon ivrigt tog tag i, hon hade nog fått i sig många Calippo sen tidigare.... Detta var nästan för bra, slet av hennes tajts och fick syn på en minimal genomskinlig trosa som visade hela fittan. Hennes rosa fitta lös tydligt igenom dessa genomskinliga trosor, om jag hade råstånd innan så vetifan vad jag fick efter ha sett detta. Vet inte vad dom trosorna gjorde för nytta men jag gillade det, stoppade snabbt i ett finger i henne och hon stönade till som en ångvält och tog hårt i min kuk. Helt plötsligt får hon syn på sitt foto hon ställt upp på nattduksbordet där hon håller om sin sambo. Fick panik, hennes samvete skrek ut hur fel hon gjort och att detta fick INGEN veta....nänä, de är lugnt säger jag snabbt men skadan är redan skett så varför sluta nu?

Jag stod där med värsta dicken i högsta hugg och var laddad som fan på fitta, snacka om att falla på mållinjen....

Nä, man är inte otrogen om man inte haft sex vilket vi inte haft fick hon ur sig, WTF, inte otrogen!? I min värld har hon gått över alla gränser när det kommer till otrohet, hon har haft min jävla kuk i munnen och försöker övertala mig att hon inte varit otrogen? Jävla dumheter! Dessutom vet jag inte ens vad hon heter, ännu mindre vad hennes sambo heter och ska jag vara ärlig skiter jag fullständigt i vilket oxå för jag vill bara knulla så hur skulle någon få reda på detta????hehe

Blev utkastad från rummet, hon hade megaångst, har aldrig sett en människa så psykad! Blev nästan lite skraj, hon var helt labil så jag höll mig ifrån henne resten av tiden. Hon fuckade upp totalt, floppade både uppskrivningen och uppkörningen, tycker nästan synd om henne men jag kan fan inte säga att det var mitt fel, har jag gjrot något fel i detta mer än bara vara överkåt? Jag har ingen där hemma som litar på mig, stackars sambo som kommer känna min kuksmak nästa gång han hånglar kärt med sin älskade...fy fan!

För egen del gick de rätt smärtfritt, uppskrivningen var busenkel, påminde om ett test jag gjorde i någon KalleAnka tidning som barn när man skulle lägga ett pussel på 14bitar. Uppkörningen var värre, blev nervös som fan. Visste att de verkligen gällde, är en hyfsad sansad kille annars....NOT men jag fick ta tag i mig själv, kunde höra farsans kommentarer i bakhuvudet! Hur fan kunde du smälla så mkt pengar på något du ändå kastade bort.

Finnjäveln faila mig, gjorde några urlöjliga småfel som skulle påverka mig säkerhetskörning i trafiken. Tog de personligt för jag har sett betydligt värre saker i trafiken. Tackolov fanns de bufferttid att göra om uppkörningen. Denna gången kände jag pressen men tog mig ändå samman och rede ut skiten, numera kommer jag oxå köra omkring på gatorna i Sverige.... skrämmande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad har hänt i helgen? väntar med spänning på en update.

Anonym sa...

vad har hänt i helgen?
väntar med spänning på en update

Dr Cool sa...

patience el hur fan de stavas....det kommmer hehehehe