tisdag 16 oktober 2007

Hoppande silikonbröst i Barcelona

Snabba turer, stack ner till brosan i Barcelona. Har ju velat åka ner ända sen han var på besök, när han var hemma hade vi så sjukt jävla ballt. Barnsligt men de var nog de bästa helgen i mitt liv och de tråkiga var att jag lovade honom att inte skriva om det i min blogg. Han tyckte nog att de var för bra för att andra skulle få veta, samtidigt som de kanske skulle avslöja lite vem han var, vilket sen lett till mig. Han nojar lite väl mkt, vem fan bryr sig ?

Nog om det, på plats, han bor värre än en råtta i kloaken. Bor billigt, dricker billigt och träffar sjukt mkt speciella människor. Vet inte vad det är med folk så fort de kommer utomlands, alla ska bli så jävla flummiga eller coola. Roliga är att alla blir super nationalister oxå som annars ingen ens skulle få för sig att vara. Han bor med en skåning, fattar knappt var han säger men hans snack är så jävla skönt. Han är skånsk, svensk finns inte. Nähä, när vi sen började prata vad de stod i hans pass tyckte han att vi skulle dela en spliff ist. helt ok med mig, jag skiter i om han är skåning el norrlänning, bjuder han på spliff är det en person jag vill hänga med.

Väl ute var det nästan lite väl mkt piller, röka gräs är sin grej men alla dessa piller blir jag bara konstig av. Är inget kontrollfreak men när jag inte har en aning om något blir jag lite skraj, precis allt kan hända och man fattar ändå ingenting. Dessutom är det en bättre ursäkt att säga att man var pissfull än hög som ett hus. Skåningen kände en jävla massa brudar, förstår att brosan inte vill flytta från honom. Själv kan jag inte ett ord spanska, ny i gänget som jag var blev jag lite intressant. Såpass intressant att jag blev introducerad i ett annat gäng. Helt plötsligt var vi nästan 30pers, alla skitpackade el höga som fan med ett enda mål för kvällen. Att ha så jävla ball så möjligt. Gillar inställningen! Varför har inte alla den i Sverige? Dom som inte har den inställningen borde fan stanna hemma, finns inget värre än folk som drar ner stämningen!

Kort därefter berättade skåningen att han inte skulle sova hemma, jag kunde slagga i hans säng men jag föredrog min madrass vilket brosan tyckte var en bra ide. De har legat mkt nakna tjejer i hans säng, tar inte chansen att ligga bland intorkad sagge. Brosan har ett regulärt ligg där nere, hon är så snygg att hon hade brädat alla fotomodeller jag sett på bild. Att hon hade silikonbröst gjorde väl inte saken sämre, hon hade en polare med sig som brosan inte blev av med. Såklart fick jag blir sidekicken som skulle försöka fixa henne....fine by me.

Visste att de var kört, fixa tjejer har jag aldrig varit bra på, hur fan gör man eg? Innan jag ens hann tänka efter hade jag hennes tunga långt ner i min mun, de var lika bra att spela med. Hon var riktigt snygg, inte som brosans men silikonbröst verkade inne, inget mig emot!. Jag gillade verkligen Barcelona. Tjejerna var skitsnygga, trevliga och tog egna initativ om de ville ha något. Innan jag ens tänkte att jag var blyg o hyfsat oerfaren låg jag naken med henne. Jävla tur att jag var full vilket bedövade min dick för denna tjej kunde suga kuk, när hon red av mig fanns de ingen chans att hålla emot. Kondomen nästan sprack, trycket från min kuk var våldsamt, såpass att de nästan var genomborrande. Särskilt med denna perfekta tjej framför mig, ett par silikonbröst som hoppar framför mitt ansikte gör att vilken idiot som helst hade kommit, är säker att hon fått en bög att komma!!! Jag var fortfarande helt stimmig, inte en chans att hon kom undan så lätt, här skulle de bli mer snusk och hon hade inget emot. Vilken natt, all porr jag sett har jag haft nytta av!

Morgon efter knullade vi igen, låg bara och väntade på att hon skulle kräva pengar av mig. Så snygg kan man bara vara om man knullar mot betalning. De kom aldrig och hon ville att vårt gäng skulle träffas senare på kvällen igen men jag såg tyvärr inte henne igen. Tittade inte ens om hon läsat mina fickor, hade hon gjort det hade jag inte brytt mig. Något skulle hon ha efter att ha förgyllt min resa.

Helt plötsligt har de vänt för min del kanske med tjejer? Visste att de skulle löna sig att ha körkort....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahhahhha, du har fan blivit en riktig dr cool nu..
Dra upp till stureplan och dominera vet jag!

Dr Cool sa...

ahhahhah ja kanske det.... lite flyt har man