torsdag 18 oktober 2007

Vill man leva som djur?

Resten av resan blev väldigt tuff, det dracks och röktes varje dag. Skåningen visade sig vara den ballaste personen jag någonsin träffat. Nästa gång skulle de fixa basketbiljett till mig, Barcelonas basketlag var tydligen skitbra och trycket i hallen är obeskrivligt berättade det. De skulle försöka få in mig på ngn kurs där nere så jag verkligen fick leva livet. Problemet är att studenter lever som djur, fy fan att leva så en längre tid. Hur kul som helst men orkar jag verkligen det?

Fast med tjejerna som finns där kan det vara värt det! Där nere står inga tjejer och väntar att få bli bjudna, de tar för sig, jag gillar det som fan. En lång blick så kommer de fram, vad jag förstått är det mkt horor ute oxå på olika ställen. Sjuka är att så många har silikonbröst, fattar inte hur de har råd, alt är att många har ngn form av superBH? Hur som helst vet de hur de drar blickar till sig! Alltid kortkort, alltid fina skor och ett par porrigt sminkade ögon. Har aldrig varit på en hora men efter ett ligg med en 13poängare och hon kräver pengar kan det nästan vara värt det.

Nu väntar hemresa, hur jävla ballt är det att komma hem nu? Vet precis vilket elände som väntar, måste snart boka in en ny resa så jag har något att se fram emot. Skulle tippa att det regnar, kallt och hemskt mörkt. Fy fan, varför vill vi frivilligt bo i Sverige? Vad är eg så bra med Sverige? Kommer iaf ta med mig sjukt många balla minnen hem och ett superknull som jag kan leva länge på. Fan att jag inte tog bild på henne med min mobil, fast de är inte lönt att visa polarna ändå. Vem fan skulle tro att jag knullat denna supersnygga tjej med silikonbröst?

Om någon ens skulle tro på det är jag säker att de kommit med kommentarer att jag köpt henne för kvällen, sånt vill jag gärna inte höra. Även om det inte är så hade jag varit körd för alltid med ett sånt rykte över mig! Då kan jag lika bra flytta direkt, svenska tjejer har inget överseende med sånt beteende med all rätt!!!!

Fuck it!

Inga kommentarer: