torsdag 29 maj 2008

WTF..ÅÄÖ???

Fick höra av några på jobb som smygandes diskuterade narkotika, hörde inte allt dom sade av förklarliga skäl men de kändes som att de inte var en bra kombination av jobbet.

Efter det bestämde jag mig för att inte testa mer gräs med snubben jag rökt med även om hans grejer var ruskigt bra, har rökt de mesta och bästa trodde jag men icke!

Undrar om vi kommer hänga mer framöver efter mitt beslut?
Annars är jag fortfarande ensam, tänkte dra till en lokal pub efter jobb häromdagen men var så jävla trött att jag gick hem och lade mig. Vet inte om jag fortfarande har problem med tidsomställningen.

Ska göra ett nytt försök i helgen då jag inte jobbar, på tal om jobb så tjänar jag löjligt mycket. Än mer för jag gör knappt av med något nu som mitt liv ser ut.

Fick en bra fråga hur jag kan skriva ÅÄÖ här. Kopierar in bokstäverna från internetsidor jag kollar, vill ändå ha lite koll på vad som händer hemma så ingen kan lura mig att något hänt som inte hänt. En polare vägrade tro att Astrid Lindgren gått bort när han var utomlands. Fattar dock inte hur fan någon kunde missa det...

Lite tid kvar på cafeet till annat

Haudi

4 kommentarer:

Anonym sa...

helt rätt!
Håll dig borta från sådan skit!

Tänkte precis fråga om du tjänade bra och det gör du alltså...gött så!

Klart du ska dra ut! skit i om det är själv eller inte..du måste ju hitta på ngt kul för fan!
Kan du inte få med dig pundarhuvudet annars?

Finns det inget yngre folk på jobbet som du kan lära känna då?

Have fun i helgen!

Anonym sa...

Verkar meckigt att kopiera så där...
Men ambitiöst!
Det ar hur latt som helst att skriva utan de dar bokstaverna annars...
;-)

Anonym sa...

vart har du tagit vägen? har en alligator käkat upp dig?

Dr Cool sa...

jag onskar att en alligat kakat upp mig som jag matt pa senare...fyfan for sjukhus!

Nu Am I back!