tisdag 20 maj 2008

Helt fucking ensam här....

Har sett en dator som ibland är ledig här på jobbet, just i detta nu vågade jag mig fram till den och får skriva några korta spontana rader om livet här i Australien.

För att kort sammanfatta de är det jävligt mycket svårare än vad jag kunde förvänta mig!

Bor som en fattiglapp och standarden är katastrof och jag måste hela tiden tänka på att spara vatten! Nu kommer de någon här som glor konstigt på mig.... tror inte heller han är bög så jag får stänga ner. Har såklart inget internet hemma heller och vet inte om de ens går att lösa. Sånt är pissdyrt här nere av ngn anledning.

Måste pysa.

PS. Jag är helt ensam nu, tycker nästan synd om mig själv!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh..!!
du är ju i Australien!!
Ut och jaga kängurur! Häng på puben, spara vatten=> drick öl!!
Finns det inga internetcaféer eller nåt?
Hur liten stad bor du i eg?
Till sist vilken delstat?
Kom igen, Oz är sjukt kul, du måste hitta det bara.
:-)

Anonym sa...

Kom igen!!
Förstår att början kan vara seg men som sagt du är ju i Australien!!
dessutom kommer väl snart din första lön och då är det bara att dra in till stan..
Australiensare är sjukt trevliga och hänger du bara på en pub så träffar du folk fort som fan!

Jag säger som personen innan Oz är bäst! du måste hitta det bara!

Att åka buss och sånt kostar ju ingenting heller!
Ut och utforska!!

Anonym sa...

ryck upp dig!!
Australien rockar!

Dr Cool sa...

Tack för era uppmuntrande kommentarer, har börjat göra ärliga försök men de känns som de är mkt att göra innan jag verkligen trivs här.

Tog 1v innan jag vant mig vid tidsomställningen bara...