onsdag 25 juni 2008

Varsta LSD trippen....


Var ett tag sen jag skrev har, har varit sjuk. Vaknade upp katastrof morgonen efter min forsta festkvall nere i Austrialien och trodde jag blivit overkord av en lastbil. Kunde fan inte komma ur sangen sa jag fick ringa min chef och beratta hur det lag till.

Givetvis trodde han inte pa mig men jag forsakrade mig om att de var illa, jag ar inte den som gnaller over ingenting utan ser mig sjalv som en tuff snubbe med krut i. Sen visste jag inte heller vart jag kunde vanda mig, min granne sitter bara och roker pa sa den idioten har jag ingen nytta av och han kan sakert inga nummer anda.

Visade sig att jag blivit blodforgiftad pa ngn javla vanster, mar helt okej nu och kommer borja arbeta igen efter helgen men de har varit sjukt jobbigt och jag har matt som en usel LSD tripp.

Lakarna har bombat i mig en javla massa intressanta grejer, har fatt sa mkt skit att jag borjade tro att dom anv mig som ngn javla expriment till deras atomavafall har nere. Fullt mojligt att det ar sa men sa lange jag inget vet ar det okej men jag skulle gissa att mina spermapolare ALDRIG kommer simma at ratt hall....

fan nu glomde jag kopiera in ÅÖÄ, får försöka komma ihåg de nästa gång...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Osis!
Kul med update iaf.. :-)

Oftare nu då!!

Berätta var i Oz du är, typ iaf, delstat åtminstone?
:-P
Hoppas du frisknat till nu.

Anonym sa...

fy fan va segt!
men å andra sidan vet vi att du lever iaf..

har du börjat komma in i dte nu eller? menar med att träffa folk och så?

Dr Cool sa...

jag har skrivit vart jag bor i tidigare inlägg, eller?!

jo jag lever men jag var lite tagen av studens allvar. särskilt när läkare pratar över huvudet på en...sådär ball. Kände mig nästan som ett vårdpaket trots min ringa ålder