måndag 26 maj 2008

Internetcafé

Har äntligen hittat ett internetcafe, risig uppkoppling som fan och de kostar endel men jag måste iaf maila nära och kära på något sätt.

Har iaf lyckats komma lite mer iordning här och jag börjar så smått hitta lite rutiner i mitt liv även om mitt liv kretsar kring mitt arbetsschema vilket är lite lagom deppigt!

Jag delar boende med en snubbe som jag inte har ett piss gemensamt med förutom att röka brass vilket jag iof tänkte sluta med för innan jag slutade varnade kollegor mig om att de ofta gjordes narkotikatester utomlands och de stod även väldigt tydligt i kontraktetet att jag inte får göra droger av förklarliga skäl.

Vi har inget annat att prata om, så vi röker brass istället och försöker bli polare på det sättet ist. Han är de närmaste sociala liv jag har förutom vissa efterblivna personer på jobb jag försöker skoja med men min engelska är inte så bra som jag trodde. Kan ju mest massa gangsterrapsnack vilket inte fungar här nere...

Måste hinna maila andra.

Behöver tips på hur man börjar om i ett nytt samhälle och hur fan jag ska försöka integrerar i detta samhälle. Helt plötsligt fick jag insikt om att jag inte borde hacka på alla invandrare i Sverige som hänger på Soc och bidrag, de e fan inte lätt. Dock försöker jag till skillnad från många blattar i Sverige som inte ens behöver försöka!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Säger som jag sagt innan.
dra iväg till en pub eller något.
Folk i Australien är så sjukt trevliga så där kommer lätt att vara någon du kan börja prata med.

Gå med i någon förening! Du gillade väl poker?

Hur stort är det där du bodde?

Jag hade gett mig ut en fredag! om inte annat så hittar du en brud eller ngt som du kan lära känna sen.
du får säkert sexa med! =)

Anonym sa...

ÖL!

Anonym sa...

Hej. Hur kan du skriva ÅÄÖ ?

Dr Cool sa...

jag ska ut på Fredag, tyvärr ensam som det ser ut nu.

bra fråga ang ÅÄÖ, var tvungen att skriva om det.

Vet inte hur jag hittar föreningar än....

Burke heter staden, tror jag skrivit ett inlägg om det tidigare !?